AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Han ser tydelig det er gutt på hand alder på rommet. Igår så han denne i veggen, med tydelige kontur av øyne og vipper-hodeform osv. Han sa den forsvant når han løp ned. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet selv jeg så ting da jeg var liten. Jeg er mottakelig og merker ofte energier selv. Er det noen som henger på meg som han ser eller hva tror dere? Folk som ikke tror på dette kan se bort ifra tråden, et lite tips;) Anonymkode: 43c42...e2d 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Det kan være barne-psykose, bare så det er sagt. Min datter så ting, og jeg tok det vel ikke helt seriøst. Hun og søsteren snakket om dette, og jeg trodde bare de innbilte seg, skremte hverandre opp. Så viste det seg at hun faktisk SÅ ting. Anonymkode: 09358...5a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Da jenta mi var på din sønns alder så så jeg ei jente på omtrent samme alder med gammeldags kjole. Datteren min så henne ikke, men hun hørte et par ganger at navnet hennes ble hvisket og at "noen" nappet I foten hennes. Jeg fikk kontakt med jenta og forklarte at hun ikke kunne leke med jenta mi og "sendte" henne videre. Kanskje dere kangjøre det? Om du ikke ser eller føler noe så gjør gutten din det, du vet at den er der. Tenne et lys og snakke med denne gutten og be han om å gå et annet sted? Anonymkode: 1db0d...e62 1 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Jeg har sagt det fins mer mellom himmel og jord en forstår. Her så hadde sønnen et soverom først i huset. Han kunne si han fikk ikke sove fordi mannen gikk ut og inn av rommet. Vi spurte hvordan han så ut. Han forklarte nå hvordan han så ut. Så fortalte mannen dette til svigerfar. Og svigerfar sa det hørtes ut som han som hadde bygd gården, altså faren til ho vi hadde kjøpt fra. Dette var en person ingen av oss hadde sett bilder av og lenge før våres tid. For han døde før mannen min levde. Vi hadde og andre opplevelser i huset. Så vi byttet rommet på sønnen da ble det søvn. Anonymkode: 20edb...2b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan være barne-psykose, bare så det er sagt. Min datter så ting, og jeg tok det vel ikke helt seriøst. Hun og søsteren snakket om dette, og jeg trodde bare de innbilte seg, skremte hverandre opp. Så viste det seg at hun faktisk SÅ ting. Anonymkode: 09358...5a4 Hvorfor skulle det være usannsynlig at det er et liv som har levd på denne jorden før? Jeg tror heller det enn barne psykose. Det er ikke bare vi som vandrer rundt her, det finnes mer mellom himmel og jord. Er helt overbevist. 😌 Ts Anonymkode: 43c42...e2d 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da jenta mi var på din sønns alder så så jeg ei jente på omtrent samme alder med gammeldags kjole. Datteren min så henne ikke, men hun hørte et par ganger at navnet hennes ble hvisket og at "noen" nappet I foten hennes. Jeg fikk kontakt med jenta og forklarte at hun ikke kunne leke med jenta mi og "sendte" henne videre. Kanskje dere kangjøre det? Om du ikke ser eller føler noe så gjør gutten din det, du vet at den er der. Tenne et lys og snakke med denne gutten og be han om å gå et annet sted? Anonymkode: 1db0d...e62 Jeg gjorde det i huset vi bodde før. Litt her også, da sa jeg "Kan sønnen min få sove i fred? Vi vil være alene, vær så grei å forsvinn". Sa det høyt og sønnen min ville jeg skulle si det høyt hver kveld så han kunne få sove. Siden så vi ingenting og han glemte denne gutten. Nå ser det ut til at det har kommet noe tilbake , men om det er den samme gutten vet jeg ikke. Anonymkode: 43c42...e2d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:35 #7 Skrevet fredag kl 21:35 AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 10.33): Da jenta mi var på din sønns alder så så jeg ei jente på omtrent samme alder med gammeldags kjole. Datteren min så henne ikke, men hun hørte et par ganger at navnet hennes ble hvisket og at "noen" nappet I foten hennes. Jeg fikk kontakt med jenta og forklarte at hun ikke kunne leke med jenta mi og "sendte" henne videre. Kanskje dere kangjøre det? Om du ikke ser eller føler noe så gjør gutten din det, du vet at den er der. Tenne et lys og snakke med denne gutten og be han om å gå et annet sted? Anonymkode: 1db0d...e62 Takk 🥰 Anonymkode: 43c42...e2d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:42 #8 Skrevet fredag kl 21:42 Fra noen som har jobbet på bup akutt: vær så snill og ikke automatisk tenk at dette kan være noe utelukkende positivt. Antall ganger vi får inn barn som er klin psykotiske og ordentlig sjuke, der foreldrene, særlig mor, tror barnet har evner er helt latterlig ofte.. dette kan selvsagt være et barns fantasi som er helt vanlig, men det kan også være noe mye verre. Ikke la barnet lide fordi du er alternativ, ha øyene åpne og vær ærlig mot deg selv. Anonymkode: df58f...ebf 16 15
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:01 #9 Skrevet fredag kl 22:01 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fra noen som har jobbet på bup akutt: vær så snill og ikke automatisk tenk at dette kan være noe utelukkende positivt. Antall ganger vi får inn barn som er klin psykotiske og ordentlig sjuke, der foreldrene, særlig mor, tror barnet har evner er helt latterlig ofte.. dette kan selvsagt være et barns fantasi som er helt vanlig, men det kan også være noe mye verre. Ikke la barnet lide fordi du er alternativ, ha øyene åpne og vær ærlig mot deg selv. Anonymkode: df58f...ebf Det er jo en kjensgjerning det at barn og dyr ser mer enn vi voksne? Vi må kunne skille psykoser/stoffmisbruk etc og ting som skjer utenfor vår normale hverdag? Om du ikke tror at det finnes mer mellom himmel og jord er din mening. Kan ikke helt forstå hvorfor det skal være så uvirkelig å merke energier? Det har vært et liv. Å diagnosere et lite barn er for meg mer skremmende. Ts Anonymkode: 43c42...e2d 9
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:05 #10 Skrevet fredag kl 22:05 Jeg putter overhode ikke ting i hodet på han. Jeg gar to andre barn som har sett sin avdøde oldeforeldre. Jeg kan ikke nekte de å si dette til meg. Da jeg var barn så merket jeg radioen på rommet gikk av og på midt på natten, den switchet kanal. Det subbet i teppegulvet, jeg ble redd og det var det forferdelig å ikke bli trodd på. "Du bare drømmer, fikk jeg høre". Nei jeg drømte ikke, det var reellt. Anonymkode: 43c42...e2d 2 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:16 #11 Skrevet fredag kl 22:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg putter overhode ikke ting i hodet på han. Jeg gar to andre barn som har sett sin avdøde oldeforeldre. Jeg kan ikke nekte de å si dette til meg. Da jeg var barn så merket jeg radioen på rommet gikk av og på midt på natten, den switchet kanal. Det subbet i teppegulvet, jeg ble redd og det var det forferdelig å ikke bli trodd på. "Du bare drømmer, fikk jeg høre". Nei jeg drømte ikke, det var reellt. Anonymkode: 43c42...e2d En historie fra da jeg var 10 år i 1980. Var på camping med mine foreldre. Hadde en undulat som ble passet av besteforeldre mine. Vi dro en lørdag, mandagen sa jeg til min mor at fuglen var død. Hun ba meg slutte å tulle. Jeg sa " det ligger en konvolutt med ditt navn skrevet med sort tusj på kjøkkenbordet. På en lapp står det at han dessverre døde mandag morgen." Vi dro hjem og jeg trenger vel ikke å si hva som lå på kjøkkenbordet? Eller hva som stå ordrett på lappen? Er mye mellom himmel og jord vi ikke vet. Anonymkode: a48cd...9d5 2 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:19 #12 Skrevet fredag kl 22:19 Forsøk ting som roer guttungen, gjerne bytt rom, om dere finner grunner til det, gjør endringer i huset. Og om det ikke endrer seg i løpet av noe tid, vurderer å få barnet sett på av en psykiater. Jeg har hatt noen former for syn som barn, men jeg pratet ikke om det. Deler av dette var veldig skremmende. Deriblant at skikkelsen fulgte etter meg og at det hendte andre fikk øye på den. Anonymkode: 5a3c7...d41 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:23 #13 Skrevet fredag kl 22:23 Alvorlig psykisk sykdom kan debutere allerede i barnealder. Kanskje du heller skal vurdere å skaffe gutten hjelp enn å bygge under hallusinasjoner og i beste fall en usedvanlig god fantasi. Anonymkode: 2259d...191 7 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:30 #14 Skrevet fredag kl 22:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alvorlig psykisk sykdom kan debutere allerede i barnealder. Kanskje du heller skal vurdere å skaffe gutten hjelp enn å bygge under hallusinasjoner og i beste fall en usedvanlig god fantasi. Anonymkode: 2259d...191 Dette sier de ikke troende. Alltid stoff/hallusinasjoner og psykiske årsaker bak dette. Det er veldig synd å sette psykose på et lite barn. Anonymkode: 43c42...e2d 5 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:30 #15 Skrevet fredag kl 22:30 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Fra noen som har jobbet på bup akutt: vær så snill og ikke automatisk tenk at dette kan være noe utelukkende positivt. Antall ganger vi får inn barn som er klin psykotiske og ordentlig sjuke, der foreldrene, særlig mor, tror barnet har evner er helt latterlig ofte.. dette kan selvsagt være et barns fantasi som er helt vanlig, men det kan også være noe mye verre. Ikke la barnet lide fordi du er alternativ, ha øyene åpne og vær ærlig mot deg selv. Anonymkode: df58f...ebf Enig. Det trenger ikke være psykose heller men stress utløste symptomer. Og så må vi ikke utelukke fantasivenn 😊 Anonymkode: d7451...c9a 5 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:31 #16 Skrevet fredag kl 22:31 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En historie fra da jeg var 10 år i 1980. Var på camping med mine foreldre. Hadde en undulat som ble passet av besteforeldre mine. Vi dro en lørdag, mandagen sa jeg til min mor at fuglen var død. Hun ba meg slutte å tulle. Jeg sa " det ligger en konvolutt med ditt navn skrevet med sort tusj på kjøkkenbordet. På en lapp står det at han dessverre døde mandag morgen." Vi dro hjem og jeg trenger vel ikke å si hva som lå på kjøkkenbordet? Eller hva som stå ordrett på lappen? Er mye mellom himmel og jord vi ikke vet. Anonymkode: a48cd...9d5 ❤️ Anonymkode: 43c42...e2d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:31 #17 Skrevet fredag kl 22:31 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fra noen som har jobbet på bup akutt: vær så snill og ikke automatisk tenk at dette kan være noe utelukkende positivt. Antall ganger vi får inn barn som er klin psykotiske og ordentlig sjuke, der foreldrene, særlig mor, tror barnet har evner er helt latterlig ofte.. dette kan selvsagt være et barns fantasi som er helt vanlig, men det kan også være noe mye verre. Ikke la barnet lide fordi du er alternativ, ha øyene åpne og vær ærlig mot deg selv. Anonymkode: df58f...ebf This. Jobber i akutt psykiatrien selv. Anonymkode: f42bf...4af 9
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:32 #18 Skrevet fredag kl 22:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Det trenger ikke være psykose heller men stress utløste symptomer. Og så må vi ikke utelukke fantasivenn 😊 Anonymkode: d7451...c9a Er enig med fantasivenn. Skremmende av voksne folk som mener barn er psykotiske fordi de har en fantasi venn. Ikke rart verden er gal. Anonymkode: 43c42...e2d 3 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:33 #19 Skrevet fredag kl 22:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): This. Jobber i akutt psykiatrien selv. Anonymkode: f42bf...4af Da burde du hørt om fantasivenn hos barn👋 ts Anonymkode: 43c42...e2d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:34 #20 Skrevet fredag kl 22:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette sier de ikke troende. Alltid stoff/hallusinasjoner og psykiske årsaker bak dette. Det er veldig synd å sette psykose på et lite barn. Anonymkode: 43c42...e2d Hm, ja fortell deg selv hva du vil. Du sier selv du er "mottakelig" altså du lever litt alternativt og gutten din lever seg inn i dette sammen med deg. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er enig med fantasivenn. Skremmende av voksne folk som mener barn er psykotiske fordi de har en fantasi venn. Ikke rart verden er gal. Anonymkode: 43c42...e2d Jeg sa i beste fall var det fantasien, men det er ikke uvanlig at visse lidelser debuterer i den alderen og når du selv er alternativ så ja, du påvirker barnet. Anonymkode: 2259d...191 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå