Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det. Skal bare leve livet og være litt fri og Frank til man er rundt 50. Vente til man er «litt» voksen før en skal finne noen å bli gammel med, og muligens lage familie med, Men dessverre, da er det for sent. Toget er gått. I beste fall finner man noen. Men nedturen må jo bli stor. Man er vant til å ha få forpliktelser, ha god råd og andelen brukbare kandidater er på et minimum. I tillegg er det ofte mer utfordrende å lage barn, og ikke minst å få barn uten utfordringer. Litt trist å se at man spiste de gode bitene først, mens de fornuftige rundt sparte godbitene til slutt. De har voksne barn, får masse ny egentid, bedre råd og har det aller beste; rik på selvstendig og flott avkom. 

Anonymkode: 5e57a...bdf

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 14.56):

Han har vært singel i noen mnd…

Anonymkode: b89c7...d94

Ja? so? han får likevel ta ansvaret for å kjøre kjærestekommunikasjon når han ikke er ute etter kjæreste. det er dårlig gjort. 

Anonymkode: 38ddc...673

AnonymBruker
Skrevet
Catbert skrev (På 28.5.2025 den 18.21):

Aldri ta opp spørsmålet «hva er vi», det er mannen som skal ta det steget. I mine forhold har det kun blitt noe seriøst når det er mannen sin idé at det skal bli noe seriøst. I de tilfellene der jeg har spurt «hva er vi» så stikker de raskt. Hvis ikke mannen tar det opp etter noen ukers dating så kan du droppe han

Støtter dette. Og ikke gi mannen kjæreste treatment før han knytter seg. Seriøse menn som er interessert viser det tydelig ganske fort. Alt det andre er useriøse menn som ikke er vært tiden din.

Anonymkode: 3123b...c8f

• Liker 1
Skrevet

Hvis en mann ikke ser på deg som bedre enn det han kan få ved å ikke slå seg ned, er han ikke nødvendigvis motivert til å slå seg ned. Han kan ligge med damer som deg uten å bli sammen med dem. Og han kan gjøre det med flere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 15.20):

Det har dukket opp noen stadier i dating som ikke fantes før (jeg er 50 år). Før var det sånn at man traff hverandre, og hvis man fortsatte å treffes, andre så det, man leide og kysset offentlig, så var man "sammen". Det betydde kjærester. Sex kom underveis eller senere eller når det passet.

Nå "holder man på" og så skal man liksom "bli enige" om å være kjærester eller ikke. Omtrent som forlovelse. 

Anonymkode: 4d742...fb5

Jeg er på din alder og vil si det sånn at dating var ikke et utbredt begrep for 25 år siden. Det var som du beskriver.

Anonymkode: c9ea3...19f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...