AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Vi skal feire bursdag i morgen. Det skal bakes en brownie og en ostekake, men jeg trenger tips til en tredje kake. Helst ikke noe alt for avansert og gjerne noe som supplerer de to jeg allerede skal bake. På forhånd tusen takk for alle tips! Anonymkode: 37876...5d4
Gnå Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Kanskje noe gjærbakst? Det slår jo sjelden feil, og vil også supplere de andre kakene godt, spør du meg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Jeg stemmer også for gjærbakst. En kringle, kanelboller eller skoleboller. Anonymkode: b2c80...090
Phoenix Heart Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Safarikake https://www.detsoteliv.no/oppskrift/safarikake
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai hvor mange er det som kommer? var jo veldig mange kaker Anonymkode: d208c...fae
uglejenta Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Kanelboller eller en lettere kremkake som pavlova eller kvæfjordkake
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Rabarbra er i sesong, så foreslår en rabarbrapai. Gjerne servert lun med is til 😋 Anonymkode: 0ecdf...2b0
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Gjærbakst, kvæfjordkake eller pavlova, evt. suksessterte? Alternativt en standard bløtkake, men det er kanskje mer jobb enn du ønsker. Evt. kan du jo kjøpe en god kransekake eller lefser eller noe? Anonymkode: 1d81d...447
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Daimiskake eller kanelboller. Anonymkode: 5a9cd...331
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Bløtkake såklart! Det hører jo med til bursdagsfeiring. Anonymkode: 63b49...318
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Gjærbakst 😊, Vaniljesauskake, Strøsselkake, Gulrotkake, eller sitronkake . Anonymkode: af6f0...edb
Sniff76 Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai Jeg synes kremkaker hadde matchet de kakene du allerede har. F.eks. Verdens beste/Kvæfjord kake eller Pavlova. Iskake, f.eks. mandelbunn, is og hakket Dajm. Gulrotkake Eplekake/eplepai med is
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Sammen med brownie og ostekake ville jeg servert enten pavlova (med eggekrem) eller suksessterte. Muligens kvæfjordkake. Anonymkode: f8cf2...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå