AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Kan dere evt dele erfaringer dere har? Tenker på kvaliteten og opplevelsen av hele spekteret, smykkene hudpleieproduktene, klærne og interiøret liksom. Jeg har så lyst å bestille en bukse for eksepel, men her jeg bor er det ingen som selger dette merket så man får ikk prøvd det på.. SEr at cubus nå selger deler av kosmetikk linjen for eksempel og at enkelte kid butikker nå tar inn interiør men ikke her, ikke ennå.. Så hvis du har en erfaring vil jeg gjerne høre den ❤️ Anonymkode: 05e9a...a5d 1
Roci Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Når det gjelder hudpleieproduktene, tenker jeg at man kan få bedre produkter til samme eller lavere pris. Ikke fordi det er dårlige produkter, men det er heller ikke noe spesielt med dem som gjør dem bedre enn andre produkter i samme prisklasse. De inneholder dessuten ganske mye parfyme. Men det er selvsagt også et spørsmål om preferanser Klærne ser fine ut de, men jeg er personlig ikke interessert i å betale godt over 2000,- kr for en bukse med 70% polyester bare fordi en kjendis har satt navnet sitt på dem 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Roci skrev (Akkurat nå): Når det gjelder hudpleieproduktene, tenker jeg at man kan få bedre produkter til samme eller lavere pris. Ikke fordi det er dårlige produkter, men det er heller ikke noe spesielt med dem som gjør dem bedre enn andre produkter i samme prisklasse. De inneholder dessuten ganske mye parfyme. Men det er selvsagt også et spørsmål om preferanser Klærne ser fine ut de, men jeg er personlig ikke interessert i å betale godt over 2000,- kr for en bukse med 70% polyester bare fordi en kjendis har satt navnet sitt på dem Enig her. Overpriset. Hun bruker neppe egne produkter selv, for å si det sånn... Anonymkode: 2780e...13c 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Nei, har ikke noe behov for å støtte henne økonomisk. Anonymkode: 79ca8...5f2 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig her. Overpriset. Hun bruker neppe egne produkter selv, for å si det sånn... Anonymkode: 2780e...13c hun bruker nesten KUN egne produkter sjekk henne på snap.. Anonymkode: 05e9a...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hun bruker nesten KUN egne produkter sjekk henne på snap.. Anonymkode: 05e9a...a5d Tror du hun viser sannheten der? Anonymkode: 2780e...13c 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har ikke noe behov for å støtte henne økonomisk. Anonymkode: 79ca8...5f2 Enig. De har endel fine plagg, men jeg kjøper av prinsipp ikke overprisede produkter av en influenser, som har null kvalifikasjoner (kun klart å skape seg en sterk merkevare). Anonymkode: fcc59...4cb 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Hun er å se på diverse hudklinikker og frisører, som absolutt ikke tar inn produktene hun selger. De ville nok ikke tatt i dem med en ildtang. Sosiale medier benytter hun for å reklamere for det, men hun benytter det ikke selv. Anonymkode: 2780e...13c 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Sjampoen hennes, den rosa, er knall for håret mitt! Anonymkode: a1d76...e73 2
Sandie Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Jeg er i utgangspunktet ikke så fan av influensere som skal gjøre karriere som klesdesignere, men fant i fjor en skjorte fra Camilla Pihl som jeg likte. Ble overrasket over den fantastiske kvaliteten (ingen syntetfiber) og har kjøpt flere andre plagg etter det. Så jeg synes hennes klesmerke holder er høy standard på kvaliteten samtidig som jeg selvsagt liker designet. Kosmetikken og interiør-varene vet jeg ikke noe om, men at hun er en dyktig klesdesigner synes jeg ikke det er noe tvil om. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai hvilke klær, hudoleie, interiørprodukter bruker dere som er så negative til dette merket i denne tråden da som er bedre og som dere vet at designerene selv bruker? Anonymkode: 05e9a...a5d
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): hvilke klær, hudoleie, interiørprodukter bruker dere som er så negative til dette merket i denne tråden da som er bedre og som dere vet at designerene selv bruker? Anonymkode: 05e9a...a5d Hun benytter det Beths og Nomi fører. Og de dyreste frisørene. Ellers er sikkert klærne greie de. Luksusmerker er ikke noe bedre i kvalitet for tiden. Men CP er ikke mer etisk enn feks Zara elle HM. Og man får samme type klær der. Enig i at designet er fint. Men hun har nok ikke designet det selv, det er kun inspirert av hennes stil. Anonymkode: 2780e...13c 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Har en kjole fra hennes merke som jeg synes er nydelig og i god kvalitet. Bedre stoff enn du får på feks hm, Cubus og lignende. Men jeg kjøpte den brukt, synes ikke den er verdt over 2000 kr ny. Anonymkode: 1bdd6...7c2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Jeg har vært veldig fornøyd med jeans derfra. God kvalitet, og hatt i flere år. Hudpleieproduktene passer ikke huden min, og tror nok man kan få tak i bedre til den prisen, men veldig fornøyd med noe av sminken. Anonymkode: 6fa04...092
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har ikke noe behov for å støtte henne økonomisk. Anonymkode: 79ca8...5f2 Helt enig. Anonymkode: e3020...295 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Her i huset har både jeg og datter en del klær fra CP, veldig god kvalitet, alt holder seg like fint vask etter vask. Har mange kjoler, noen bluser. strikk og skinnjakke. Jeg støtter stort sett ikke influensere, men akkurat CP liker jeg og kjøper gjerne klærne hennes. Men prisene hennes har økt en del, så vet ikke om jeg kommer til å handle like mye av merket fremover. Ikke testet sminke/hudpleie fra henne. Anonymkode: 295e1...396 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): hun bruker nesten KUN egne produkter sjekk henne på snap.. Anonymkode: 05e9a...a5d Hun reklamerer for egne produkter. Anonymkode: 1372b...46a 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai Jeg kjøpte en hudkrem med solfaktor fra CP. Var på farten og hadde glemt dagkrem og røsket den med meg. Valgte den fordi den var uten parfyme (er sensitiv). Ble egentlig skikkelig skuffa. Da jeg åpnet esken var tuben inni ganske tydelig billig, den luktet litt ekkelt og var veldig fet og vanskelig å smøre ut skikkelig. Vanskelig å sette sminke over, f.eks. Jeg vet at parfymefritt og høy spf. kan være en utfordrende kombinasjon med tanke på lukt og konsistens, men dette var vesentlig dårligere enn sammenlignbare produkter som jeg har prøvd før innenfor tilsvarende prissegment. Klær har jeg aldri kjøpt derfra, men husker at jeg gikk forbi et stativ med kjoler på salg en gang på en flyplass og faktisk stoppet opp og tenkte at de så veldig fine ut. Pent stoff som ved førsteinntrykk så ut til å holde god kvalitet. Hadde jeg hatt tid til å prøve de der og da kan det hende at det hadde blitt kjøp. Vet ikke om jeg ville syntes det var verdt det til full pris, men til salgsprisen (som var enten 40 eller 50% av, husker ikke helt) så virket det som grei verdi for pengene i alle fall. Anonymkode: a723c...495 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har vært veldig fornøyd med jeans derfra. God kvalitet, og hatt i flere år. Anonymkode: 6fa04...092 jeg vurderer kjøpe den Taylor jeansen - har du prøvd/har den? AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her i huset har både jeg og datter en del klær fra CP, veldig god kvalitet, alt holder seg like fint vask etter vask. Har mange kjoler, noen bluser. strikk og skinnjakke. Anonymkode: 295e1...396 har en venninne som har en skinnjakke fra henne, den er nå sikkert 5 år og like pen og mye brukt så jeg tror deg når du sier det er kvalitet.. Anonymkode: 05e9a...a5d
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg vurderer kjøpe den Taylor jeansen - har du prøvd/har den? har en venninne som har en skinnjakke fra henne, den er nå sikkert 5 år og like pen og mye brukt så jeg tror deg når du sier det er kvalitet.. Anonymkode: 05e9a...a5d Har kun Luca, i flere varianter. Den er hvertfall helt normal i str. Anonymkode: 6fa04...092 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå