AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Noen som bruker det? Jeg har lyst til å prøve, men jeg tørr ikke.🙈 Redd det skal skje noe med tennene når man ikke bruker fluor.Dere som har brukt tannkrem uten fluor en stund, hva sier tannlegen når dere er der? Gjør slike tannkremer jobben like godt som med fluor? Anonymkode: 0318e...392
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som bruker det? Jeg har lyst til å prøve, men jeg tørr ikke.🙈 Redd det skal skje noe med tennene når man ikke bruker fluor.Dere som har brukt tannkrem uten fluor en stund, hva sier tannlegen når dere er der? Gjør slike tannkremer jobben like godt som med fluor? Anonymkode: 0318e...392 Ops, ser nå at jeg postet i feil rom.🙈🙈 Anonymkode: 0318e...392
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Nei. Slike tannkremer gjør selvfølgelig ikke jobben "like godt" som tannkremer med fluor. Slike tannkremer gjør ingen nytte i det hele tatt. For en toskete idé. Anonymkode: 12629...573 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Slike tannkremer gjør selvfølgelig ikke jobben "like godt" som tannkremer med fluor. Slike tannkremer gjør ingen nytte i det hele tatt. For en toskete idé. Anonymkode: 12629...573 Har du gjort research på dette? Og vet du hva Fluor gjør med kroppen din? Anonymkode: 0318e...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå