AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Dere kvinner som har kjærester, hvordan reagerer gutter/menn (gjerne på byen/fest) som prøver seg på deg når du forteller at du har kjæreste og ikke er interessert? For meg (og antar de fleste andre menn) ville jeg selvsagt respektert dette, men lurer på om dere kvinner opplever noe annet? *Dette er ikke en tråd som handler om jenter som sier de har kjæreste uten å faktisk bli «prøvd på».* Dersom du ikke har opplevd å bli sjekket opp og fortalt gutter/menn denne «unnskydnigen» trenger du ikke svare. Anonymkode: 4d56a...718
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Jeg blir sjekket opp nå og da; på jobb, på fjelltur (går alene), på klatresenteret osv. Som oftest starter det med en hyggelig prat om felles interesser (jobb, fjelltur, klatring osv), og så kommer gjerne fyren med et direkte eller mindre direkte spørsmål som handler om sivilstatusen min. Svarer at jeg er gift, og vil du virkelig vite hvordan menn flest reagerer på den infoen? Jo, de "får dårlig tid" eller "må stikke" sånn veldig plutselig, rett etter sivilstatusen er kommet til overflaten. Som om praten vi hadde tyve minutter i forkant ikke betydde noe som helst når de får vite at jeg er gift. Som om jeg ikke er et menneske verdt å prate med siden jeg tilfeldigvis deler bolig med faren til mine barn. Hele vitsen med å ha en samtale med meg var for å se om jeg var mulig å knulle eller ei..? Anonymkode: 1425f...91f 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Opplever at de prøver å få meg til å si noe negativt om mannen. Får di inntrykk av at forholdet ikke er helt på skinner, ser de sitt snitt til å presse på seksuelt, fordi man da er på vei ut av forholdet. Anonymkode: 7e955...06f 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Jeg har sluttet å gå på byen etter jeg fikk kjæreste. Ser ingen grunn til å drikke meg dritings med mange kåte griser når jeg har en kjæreste hjemme. Halvparten av de som befinner seg på byen er jo på jakt etter one night stands. Anonymkode: a2ee8...f1d 4 1
SPOCA Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Det har jeg ikke opplevd så ofte, som regel har mennene vært hyggelige nok, og virket respektfulle. Jeg opplevde dog en mann som ble skikkelig snurt og utbrøt: "Hæ, er en som deg gift? Det hadde jeg aldri trodd, og med DEN mannen?!". Han syntes tydeligvis at mannen min var ALTFOR kjekk for meg, og ikke fortjente han, Jeg vet jeg ikke er spesielt pen eller vakker (selv om mannen min påstår noe annet). 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai De blir mye mindre sjarmerende når de får vite det. Eldre menn fortsetter med å være hyggelig likevel. Det er mest yngre menn som skrur på å være hyggelig til de får vite det. Men for all del, det er mange hyggelige menn som vet jeg er gift, og likevel er hyggelige å prate med, men menn på sjekkern skrur liksom av når de får vite. Å bare prate er visst bortkastet tid. Anonymkode: c4889...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Jeg sier ofte beklager men jeg har kjæreste/samboer etc selv om jeg er singel da de fleste menn skygger banen med en gang. Det er en enkel avvisning de fleste menn respekterer uten at det går ut over deres ego. Det er min erfaring. Anonymkode: fbf6a...b03
Flintis Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Hm.. regnes å forhøre seg om sivilstatus som sjekking og er en avvist om hun ikke er singel? Det er selvfølgelig en god grunn til å ikke sjekke opp henne da.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Opplever at de prøver å få meg til å si noe negativt om mannen. Får di inntrykk av at forholdet ikke er helt på skinner, ser de sitt snitt til å presse på seksuelt, fordi man da er på vei ut av forholdet. Anonymkode: 7e955...06f En sa til meg, den mannen din han er en idiot, og jeg svarte, men han er min idiot. Da ga han raskt opp Anonymkode: c06e9...b63
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Opplever at det ikke respekteres. Men så syns jeg det er teit å si; sorry men jeg har en mann jeg. Jeg avviser nå uten å si at jeg har mann. For å vise at jeg hadde ikke vært interessert uansett om jeg var singel😉 Anonymkode: 7f73f...fbc 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Jeg prater så pent om mannen min at det er aldri noen tvil om hvem jeg setter høyest. Har likevel blitt forsøkt sjekket opp, men ingen kommer noen vei. Anonymkode: a31f7...c29
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er en enkel avvisning de fleste menn respekterer uten at det går ut over deres ego. Det er min erfaring. Anonymkode: fbf6a...b03 Min erfaring også. Selv når jeg er singel bruker jeg å si jeg er opptatt. Tror ikke helt på de som opplever at menn blir sure av det. Jeg tenker mitt om at da har de gitt motsatt inntrykk før dette. Anonymkode: a8b2d...4b1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai De fleste backer unna, og sier slikt som «nei så synd» (for dem). Et par har bedt meg om å kontante dem når det blir slutt, og en har bedt meg bli med ham hjem likevel. Anonymkode: 57a34...f5f
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Enten har de sagt "Ok" Eller prøvd seg videre med å prate om "Hvor heldig type jeg har" og tydelig prøver å fiske om jeg lykkelig i forholdet 🤭 Anonymkode: c8d64...3f0
AnonymBruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg blir sjekket opp nå og da; på jobb, på fjelltur (går alene), på klatresenteret osv. Som oftest starter det med en hyggelig prat om felles interesser (jobb, fjelltur, klatring osv), og så kommer gjerne fyren med et direkte eller mindre direkte spørsmål som handler om sivilstatusen min. Svarer at jeg er gift, og vil du virkelig vite hvordan menn flest reagerer på den infoen? Jo, de "får dårlig tid" eller "må stikke" sånn veldig plutselig, rett etter sivilstatusen er kommet til overflaten. Som om praten vi hadde tyve minutter i forkant ikke betydde noe som helst når de får vite at jeg er gift. Som om jeg ikke er et menneske verdt å prate med siden jeg tilfeldigvis deler bolig med faren til mine barn. Hele vitsen med å ha en samtale med meg var for å se om jeg var mulig å knulle eller ei..? Anonymkode: 1425f...91f Merkelig. De #villebaresnakkelitt trodde jeg?🥹 Anonymkode: 83022...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): En sa til meg, den mannen din han er en idiot, og jeg svarte, men han er min idiot. Da ga han raskt opp Anonymkode: c06e9...b63 Fantastisk bra svar 😆😆😆 Helt herlig 🥳🥳🥳 Anonymkode: f29ce...170
AnonymBruker Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): De fleste backer unna, og sier slikt som «nei så synd» (for dem). Et par har bedt meg om å kontante dem når det blir slutt, og en har bedt meg bli med ham hjem likevel. Anonymkode: 57a34...f5f Det er jo faktisk ganske smart av dem 😂 Ikke han som ba deg om bli med hjem likevel...Det var ikke så smart 😆😆😆 Anonymkode: f29ce...170
AnonymBruker Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min erfaring også. Selv når jeg er singel bruker jeg å si jeg er opptatt. Tror ikke helt på de som opplever at menn blir sure av det. Jeg tenker mitt om at da har de gitt motsatt inntrykk før dette. Anonymkode: a8b2d...4b1 Opplever du menn som så pågående altså? Anonymkode: f29ce...170
AnonymBruker Skrevet 28. mai #19 Skrevet 28. mai Er ikke så ofte på byen og blir sjekket opp, men har flere bekjente/dater jeg har måttet avvise da jeg fikk kjæreste. En ble sur og ville aldri snakke med meg igjen, mens tre andre sa gratulerer og ønsket meg alt det beste. Anonymkode: 384b5...89e
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Opplever at det ikke respekteres. Men så syns jeg det er teit å si; sorry men jeg har en mann jeg. Jeg avviser nå uten å si at jeg har mann. For å vise at jeg hadde ikke vært interessert uansett om jeg var singel😉 Anonymkode: 7f73f...fbc Det er jeg faktisk helt enig i. Mannens ego er ikke kvinners ansvar! Både kvinner og menn må tåle og bli avvist. Å forvente å få snøret i bånn er en klysete adferd. Prøver han seg på det med meg så blir han avvist med en gang. Jeg kan få beundring for en mann som ikke gir seg om jeg forstår årsaken til det. Ikke alle vet hvordan de skal oppføre seg. Tenker at det er viktig å prøve og feile. Det er da man lærer, og man lærer så lenge man lever, meg selv inkludert. Anonymkode: f29ce...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå