AnonymBruker Skrevet 28. mai #21 Skrevet 28. mai Kjempefin på den som er lang og slank, og som andre har sagt: særlig når en er solbrun. Anonymkode: e1f86...920 2
Bacteria Skrevet 31. mai #24 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 13.28): Har du ikke bevegd deg ute blant folk siden 2020, siden du ikke har sett at "ingen" går med etuikjoler lengre? Det er mye midikjoler (eller kortere kjoler), med løsere silhuett ute i bybildet. Anonymkode: 0c9de...bb9 Gjør da ingenting at «ingen» går med sånn kjole, dette er en klassisk kjoletype som bringer tankene hen til 60-og 70-tallet. På den rette kvinnen kan dette bli kjempefint. Kan jo styles med hvite, høye støvletter ala 1970 for å gjøre stilen komplett. 3 2 1
NatNat Skrevet 31. mai #25 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 0.12): Jeg er ganske slank og brunt hår synes dere den var fin, kjedelig eller harry? Anonymkode: 52b10...c45 elsker kjolen ! 60 årene vibe og utrolig classy 4
NatNat Skrevet 31. mai #26 Skrevet 31. mai Bacteria skrev (3 minutter siden): Gjør da ingenting at «ingen» går med sånn kjole, dette er en klassisk kjoletype som bringer tankene hen til 60-og 70-tallet. På den rette kvinnen kan dette bli kjempefint. Kan jo styles med hvite, høye støvletter ala 1970 for å gjøre stilen komplett. omg, Bacteria, jeg holdt på å skrive akkurat det samme ! 😆 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #28 Skrevet 31. mai Veldig fin ❤️ Hvor er den fra? Anonymkode: fe8a5...49a
AnonymBruker Skrevet 31. mai #29 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 14.28): Har du ikke bevegd deg ute blant folk siden 2020, siden du ikke har sett at "ingen" går med etuikjoler lengre? Det er mye midikjoler (eller kortere kjoler), med løsere silhuett ute i bybildet. Anonymkode: 0c9de...bb9 Hvorfor skal man kle seg som alle andre? Anonymkode: 5340d...20f 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai #30 Skrevet 31. mai Ville vært fin med en sort skinnjakke over Anonymkode: 94bae...9c0
Bacteria Skrevet 31. mai #31 Skrevet 31. mai (endret) NatNat skrev (49 minutter siden): omg, Bacteria, jeg holdt på å skrive akkurat det samme ! 😆 Jeg er født på slutten av 60-årene, og ett av mine første moteminner er disse trange, hvite skaistøvlettene med klossehæl. De store jentene jeg så opp til hadde. Sånne skulle jeg ha når jeg ble stor! Så ble jeg vi stor, og moten hadde gått videre. Men i mitt stille sinn; håper jeg noen arrangerer en sånn fest snart der vi alle skal kle oss etter året vi ble født må kanskje arrangere en selv (jeg har søkt og funnet typen på Zalando!) Endret 31. mai av Bacteria 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #32 Skrevet 31. mai Fin! Hadde jeg vært tynnere hadde jeg lett kjøpt den. Anonymkode: 8e4f6...845 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå