AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Syns det ser fryktelig bråkete/rotete ut, men har kun sett bilder, ikke live. Ser det bedre ut i virkeligheten? Blir det et roligere uttrykk å male det hvitt? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=409598123 Anonymkode: 20996...1c4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Jeg synes spiler har vært utdatert en del år allerede, og ville ikke hatt det selv. Tror faktisk det blir enda verre hvis du maler det. Anonymkode: d2dc4...ae5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Jeg synes det kan fungere på skråtak, aldri sett på vanlig tak faktisk. Blir litt mørkt som tak? God støydemping muligens Men nei, ikke mal hvitt! Anonymkode: 52830...a2d
Eric_B Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Største problemet jeg og flere med meg har er at mange blir svimmel av å se på det hvis det ikke brytes på noe vis. Det taket der er ikke noe unntak. Vi hadde spiler i kontoret vårt over alt en periode men mye er fjernet. Jeg tenker først og fremst på det som rekvisista / støyskjerming.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Blir oppriktig sjøsyk av spiler 😅 vi bygget ny enebolig i 2021 med spilevegg ved TVen. Men vi endte opp med å lekte ut og legge gips nå i fjor, ble utrolig kvalm og svimmel haha Anonymkode: 85ae6...e64
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Jeg sier nei til alt av spiler uansett hvor de er plassert. Og ville aldri hatt det i tak. Anonymkode: 3b76e...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Det var vel hipt i max 10 minutter. Anonymkode: 99d21...966
newman01 Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Veldig fint for å dempe etterklang. Behagelig om man har mange mennesker hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Nei til spiler uansett, særlig i tak. Anonymkode: c8038...48c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Det var kult på gangen og på badet, men i store rom og i nesten hele huset ble det altfor mye. Anonymkode: 88a6e...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det var kult på gangen og på badet, men i store rom og i nesten hele huset ble det altfor mye. Anonymkode: 88a6e...6b5 Kan være enig i at det fungerte bra i gangen som en kul effekt i avlangt rom m begrensede muligheter for «dekor». Litt usikker på hvordan det blir på bad mtp rengjøring på sikt, støv som fester seg i et spiletak i fuktig rom, grøss og gru. Anonymkode: 20996...1c4 1 1
Flintis Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Det går bra, har sett det hos foreldrene mine, jeg ser lite i taket da.
Stjertmeis Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Hvis det gjøres skikkelig, med skikkelige materialer, og ikke bryter med stilen for øvrig, kan det se veldig flott ut. Men ikke som i boligen du lenker til. Der er det benyttet spileplater (i motsetning til eikesplier som er lagt én og én). Skjøtene er tydelig synlige. Da ser det bare ut som en dårlig budsjettløsning. I tillegg roper interiøret for høyt om kapp med spiletaket, og det blir bare for mye som skjer. Ikke pent. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Det må passe boligen. Syns det blir rotete i morderne leiligheter. Vi har originalt spiletak i vår bolig fra 60-tallet, og det kler rommet skikkelig bra. Men det er en støvfanger uten like da. Anonymkode: dc3c7...9bb
AnonymBruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai Spiler ser helt jævlig ut uansett. Anonymkode: 38eeb...c48 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Jeg synes det er fint, men det ble litt vel for mye i den boligen. Anonymkode: 8de51...a22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå