AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Skal kjøpe en brukt-PC, stasjonær ikke laptop, til spill av typen Sim City, Cities Skylines, Civ3/4/5/6, enklere bilspill og flysimulator. Spill som ikke trenger være av nyeste dato. Hva ser jeg etter? Budsjett max 4000, er det innafor og hvilke stikkord ser jeg etter i Finn-annonsene? Antar det må være grafikkort, men hvilke type? Så stillegående som mulig, selv under spilling. Anonymkode: cf54a...81a
Fountaine Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Grafikkort i en stasjonær til den prisklassen kan være GTX 750 ti, gtx 960, gtx 1050. Hvis du er heldig kan du få en gtx 1060.
newman01 Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 22.33): Skal kjøpe en brukt-PC, stasjonær ikke laptop, til spill av typen Sim City, Cities Skylines, Civ3/4/5/6, enklere bilspill og flysimulator. Spill som ikke trenger være av nyeste dato. Hva ser jeg etter? Budsjett max 4000, er det innafor og hvilke stikkord ser jeg etter i Finn-annonsene? Antar det må være grafikkort, men hvilke type? Så stillegående som mulig, selv under spilling. Anonymkode: cf54a...81a Tror du kommer lenger med å finne forslag til ting du kan kjøpe på finn og poste her, så vi kan vurdere. Tar veldig lang tid å søke gjennom finn etter potensielle treff uten å engang vite hvor du bor og om selger aksepterer å sende i posten osv... Hva slags flysimulator sikter du til? Den nyeste til Microsoft krever en pc til flere titusner om alt skal skrus til av grafikkinnstillinger. Har du skjerm, tastatur og slike ting fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå