Gjest ButtHead Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Du stresser vel ikke mye med jobb eller skole? Det dreper jo som kjent sexlysten... Eller er du mye lei deg? Det kan nok også være p-pillene som gjør det, men bivirkningene burde da komme litt før? Er mye sliten selv, og har kroniske ryggsmerter, og regner med at det er det, ikke p-pillene som gjør meg til en anti-sexgudinne med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. november 2002 #3 Del Skrevet 21. november 2002 Hei. Jeg er i samme situasjon, og har vært det lenge!! (det føles veldig lenge i hvertfall). Og jeg er ganske ny med kjærsten også, så det er jo ikke noe jeg heller vil, en å være kåt og lykkelig med ham stadig vekk. Men slik er det ikke! Det begynner å komme tilbake da, føles det som. Men de gangene jeg har "mest lyst" er nok når jeg er opplagt og ikke død av jobb og annet stress. Jeg har selv vært i en periode hvor alt rundt meg har føltes som mas med stor M!! Jobb er ett hælvete som tar alt for mye av energien min, i tillegg føles det som de fleste rundt meg har forventet så mye. Det har liksom aldri vært ett øyeblikk hvor ikke noe har vært forventet av meg. Og det har tatt helt piffen fra meg! Jeg går også på Trionetta, men har gjort det i 12 år, og aldri hatt verken de problemene eller andre mulige bivirkninger av dem. Så jeg håper da virkelig ikke at det plutselig har hoppet p-pille-bivirkninger på meg nå etter så mange år??? (klarer ikke kvinnelivet uten p-piller, så det er uaktuellt å slutte.) Men ja, det er flere som er som deg. Og etter hva jeg har bestemt meg for, så er dette bare i en periode, i en veldig hektisk og slitsom periode. Lite ferie i år, mye jobbing, mye i fritiden som krever sitt + ny kjæreste som "forventer" sitt. Aldri tid til å bare slappe av. Og det tror jeg har myyyye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 Skrevet 22. november 2002 #4 Del Skrevet 22. november 2002 Akkurat sånn har jeg det også, helt likt. Jeg har også gått på Trionetta i 1,5 år. Nå finnes jeg ikke kåt, men det har bare vært i det siste. Kan egentlig ikke si at jeg er mer stressa enn før heller. Føler med deg, og håper det går over :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondra Skrevet 22. november 2002 #5 Del Skrevet 22. november 2002 -ikke for å skremme dere, men det er et ordtak som heter: "If you dont use it, you loose it"........ :cry:....(altså sexlysten) Man MÅ bare sette av tid til sex, uansett jobb eller skole, lett å si,men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[virtual] Skrevet 22. november 2002 #6 Del Skrevet 22. november 2002 Hei! Jeg har det på samme måte jeg også... Har vært sammen med samboeren min i 4 år og har gått på Trionetta fra vi ble sammen. Men det er vel kun nå de siste jeg ikke har hatt noe sexlyst... :cry: Men, i det siste så har det vel kommet seg tror jeg... Snakka ut med kjæresten min om dette og det hjalp. Han begynte jo å føle at jeg ikke var noe glad i han lengre eller tennte på han. Så vi ble enige om at han ikke skulle legge alt for mye press på meg ang sex... Tror det hjalp litt at vi prøvde litt annerledes sex enn vanlig. Kose lenge, og kanskje bare gi oss etter litt kosing... Vel, håper ikke det er p-pillens skyld, for jeg kommer ikke til å klare meg uten den! Lykke til alle sammen! Kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nell77 Skrevet 23. november 2002 #7 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg hadde heller ikke hatt sex med kjæresten min på en og en halv måned, helt til i går. Da bare bestemte jeg meg. Dro han med meg inn på soverommet, fokuserte på hvor mye jeg elsker han og hvor deilig jeg syns han er, og lysten kom!!!! Er masse stress i livet mitt nå, men det er sant som Sondra sier: man må sette av tid og bare bestemmer seg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 23. november 2002 #8 Del Skrevet 23. november 2002 Det er meget almindeligt at man mister lysten av og til ofter p.g.a stress, unger mm. da er det fint med at ta en weekendtur sammen og nyde hinanden, selvfølgelig hvis man ikke længre tænder på kæresten/manden ja så har man jo et problem der kan ligge noget dybere.. ønsker jer alle lykke til og håber i snart får lysten tilbage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #9 Del Skrevet 24. november 2002 1,5 mnd er ingenting! Jeg har ikke hatt sex med min kjæreste på over 3 år! Det er lenge! Dette har mange årsaker, men disse har altså gått utover sex lysten. Desverre. Tungt å takle at den andre ikke har lyst, enten en er mann eller kvinne. Men vi har hatt et nydelig forhold ellers, og har vært tålmodige med hverandre, så håper vi begge det ordner seg. Det gjør gjerne det når man elsker hverandre. Sex er ikke bar fysisk lyst, men har mye med den generell psykologiske tilstanden å gjøre. Mange ville nok ikke vært trofast over flere år, eller blitt i et sånt forhold (jeg er i 20 - årene), men det har jeg valgt. Og det angrer jeg ikke på selv om jeg har savnet sex og kos intenst. Selvfølgelig viktig å prøve å få lysten tilbake, men ikke stress. Det ordner seg. Kan være lurt å prøve en annen prevensjons måte. P staven som opereres inn i armen og avgir hormon, skal ikke påvirke sex lysten. Lykke til da! Det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette innlegget er blitt slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ------- Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Har nettopp sluttet på Trionetta etter 3 år. Begynte før vi ble sammen, og hadde ingen problemer lenge. Spesielt det siste halve året har jeg sjelden hatt særlig lyst, og vært veldig nedfor. Snakket med legen min om det, og han anbefalte meg å ta en 1 - 2 mnd pause for å se hva som skjer, og så begynne på nytt merke. Nå har det gått 1 1/2 uke, så jeg vet ikke enda, men humøret virker bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #12 Del Skrevet 4. juni 2003 går på efexor jeg og har nesten ikke sexlyst, men siden jeg ikke har noen partner så er det jo ikke så farli med meg da, siden jeg har ingen å skulle tilfredstille, sex suger sikkert alikavel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 11. juni 2003 #13 Del Skrevet 11. juni 2003 (Samme som ------- over) Er nå inne i min 3. uke uten p-piller, og det funker. Ting kommer tilbake. Er bare å anbefale. Er jo selvfølgelig noe skeptisk til å begynne på p-pille igjen senere, selv et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #14 Del Skrevet 29. juni 2003 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå