AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Har veldig lite erfaring med sex eller kjæreste. Men kjæresten min tar på meg veldig mye, men når vi sitter i sofaen og han tar hånda nedi trusa slik at den kommer i kontakt med væske og sånn da når han tar hånda ut igjen så tar han og holde rundt meg med samme hånda på genseren og stryker meg i håret og holder hånda på sofaen osv. Altså samme hånd som fikk væske fra vagina på seg. Jeg syns det er ganske ekkelt. Er det ikke ekkelt eller tenker dere ikke på det? Hvordan gjør dere med renslighet? Anonymkode: fac0b...fce 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Vi tenker ikke på det med mindre vi er hos andre eller skal få besøk feks. Anonymkode: 8f933...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Jo det er ekkelt. Og jeg tenker det er greit å be han vaske hender før du får safter i håret, på klærne, i godteskålen osv. Ta en prat med ham om det, og si at når dere har sex så er det en ting, men i sofaen helt random så er det bare ekkelt og uhygienisk. Første tanke jeg får er også hvorfor han skal klå på deg i tide og utide? Er dette noe du liker, eller bare aksepterer? Anonymkode: b0bc6...a6a 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Det hadde jeg ikke tenkt over, men som brukeren over reagerer jeg mer på at han tar på musa di hele tiden? Hvis min samboer hadde klådd meg på den måten hadde det vært fordi stemningen lå til rette for sex og fingringen ville med all sannsynlighet endt i samleie - ikke klissete fingre i godteskålen 😅 Anonymkode: a0b1c...945
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Jeg som kvinne bryr meg ikke. Men samboeren min som tisser uten å vaske hendene, og kan ta seg på kuken uten å vaske seg, han vasker hendene slavisk etter å ha tatt på fitta mi 🙈😅 Anonymkode: 5710e...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo det er ekkelt. Og jeg tenker det er greit å be han vaske hender før du får safter i håret, på klærne, i godteskålen osv. Ta en prat med ham om det, og si at når dere har sex så er det en ting, men i sofaen helt random så er det bare ekkelt og uhygienisk. Første tanke jeg får er også hvorfor han skal klå på deg i tide og utide? Er dette noe du liker, eller bare aksepterer? Anonymkode: b0bc6...a6a Har truffet han 5 ganger, endrer det noe? Ja han tar mye på meg sånn ellers på kroppen, men tok bare nedi vagina 1 gang mens vi satt der da. Anonymkode: fac0b...fce
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Snakk med han om det? Han kan ikke lese tankene dine. Anonymkode: 1a4f0...cd1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Ekkelt er jo individuelt hvordan man oppfatter det. Renslighet tenker jeg mer på det som kan være helseskadelig, og det blir jo annerledes. F.eks. er ikke alle menn like flinke til å vaske "snoppen". Da kan man få ting man ikke ønsker. Bør bruke kondom med menn en ikke kjenner! Anonymkode: f2089...07a
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai megda skrev (23 minutter siden): feil ?? Anonymkode: f2089...07a
megda Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ?? Anonymkode: f2089...07a jeg postet på feil tråd, men til TS vil jeg si at dersom han gjør noe du ikke er komfortabel med så må du si det. Det høres ut som du ikke er komfortabel med det og siden det omhandler å bli tatt på av en annen person så har du rett til å sette ned grenser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå