AnonymBruker Skrevet 8. juni 2025 #61 Skrevet 8. juni 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vil kalle meg heldig som har sett et titalls fitter opp igjennom. Anbefaler dere å skræve over et speil. Når du har sett det greiene der på nært hold så tenker jeg at det er best å holde munnen lukket. Anonymkode: 83232...020 Jeg er dame, men lo godt av denne. Må nesten finne frem speilet nå🤣🤣🤣 Anonymkode: 98684...37d 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2025 #62 Skrevet 8. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 19.51): Synes du det er pent? Sånn type mye at det er en stor lue selv i erigert tilstand…. Anonymkode: cdf65...0f5 Har null å si. Alle er forskjellige. Anonymkode: c3264...819
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #63 Skrevet 9. juni 2025 Man skulle tro at det var en standard på hvordan vi mennesker såg ut nedentil, men det er det desverre ikke. Vi er like forskjellige, som vi er forskjellige i ansiktet, kroppen, høyde, osv. Det går på gener..., hvilken mix vi er blandet av fra våre forfedre. Der kan det oppstå avarter av det meste, når det gjelder utseende på mitt og ditt kjønnsorgan. Det kan være en mix som slår positivt ut, i den forstand at utseende er pent, nydelig, ser innbydende ut. Men det kan også slå negativt ut, i den forstand at utseende og funksjonaliteten ved kjønnsorganet ikke er optimalt. Det kan forekomme defekter, misdannelser, utseende som ikke er tiltalende for noen, men som for andre ikke har så stor betydning. Tror de fleste som finner hverandre ikke tenker de baner at de kanskje får barn sammen en dag. At den mixen av gener de skaper sammen til et barn, skal gi det et et kjønnsorgan, hvorvidt det er pent eller stygt av utseende. Noen får gode gener å bli skapt av, å for andre blir det motsatt. Om de er pene eller stygge, om de på en måte har livets rett iblant oss... For det har de! Vi trenger et utvalg av gener som evolusjonen skaper til nye avarter av oss selv i fremtiden. Noen er perfekte, mens noen ikke så heldige. Det er der vi nå sitter på hver våres tue, å diskuterer hvorvidt en penis eller vulva ser pen ut og hva hver enkelt ønsker å forandre på for å se bedre ut! Det være å operere kjønnslepper, forhud, etc... Andre ønsker å være sånn som naturen har skapt dem! Vi må... akseptere at vi er forskjellige av utseende og hvordan kjønnsorganet fungerer i praksis. Så var det hver enkelt sin preferanse da... Den får hver enkelt gå inn i seg selv, å finne ut av... Anonymkode: 3a07a...122
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå