AnonymBruker Skrevet 27. mai #41 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men etter første date sendte han melding og sa at du ser veldig bra ut. Og etter andre date sa han du er vakker og føler du er spesiell. Og ville på 3 date med meg. Og etter 3 date sa han også masse fint blant annet kallenavnet han ga meg. Og alle våre date varte i 4-5 timer. Da vi hadde masse å prate om. På 3 date mens vi spilte padel, sa han at dette skal vi gjøre masse av fremover 🥲 og jeg vet at jeg er en vakker dame, har aldri noen problem med å ikke bli likt av menn utseendemessig. Anonymkode: 33e5b...068 At han kun kommenterer og komplimenterer utseende ditt hver gang er et 🚩. Han er kun opptatt av det ytre. Anonymkode: ff2cd...47d 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #42 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei men hvilken mann vil treffe deg 3 ganger men ikke engang kysse deg? Men kjøre 3 timer for å treffe deg og spandere middag det vil han gjerne. Og holde kontakt hver dag i 2 uker mellom treff hver gang også. Make it make sense. Personkjemi finner man lett ut av 1-2 dates. Anonymkode: 33e5b...068 Hvorfor er du så opptatt av dette med å bli kysset på tredje date? Hvorfor er det så viktig? Er det noe du har lest? Jeg følger ingen regelboka. Regner ikke med at mennene gjør det heller. Anonymkode: ff2cd...47d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #43 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei men hvilken mann vil treffe deg 3 ganger men ikke engang kysse deg? Men kjøre 3 timer for å treffe deg og spandere middag det vil han gjerne. Og holde kontakt hver dag i 2 uker mellom treff hver gang også. Make it make sense. Personkjemi finner man lett ut av 1-2 dates. Anonymkode: 33e5b...068 Bor du 3 timer unna han? Eller 1,5 time hver vei? Kjørte han hver gang? Kanskje han ble lei av å kjøre. Men jeg kjenner en som kjørte 8 timer hver vei, så da var vel han noe mere interessert rett og slett. Anonymkode: ff2cd...47d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #44 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg møtte en fyr på datingapp. Vi dro på middagsdate på første date, satt å pratet i 4 timer før han kjørte meg hjem og avtalte ny date. Date to ble på en lørdagskveld, vi dro igjen på middag og bowling, kjørte meg hjem og avtalte 3 date. Sa han føler jeg er spesiell og tekstet meg rett etter daten hver gang. 3 date spilte vi padel, spiste middag i parken etterpå og han kjørte meg hjem, sa han vil ses igjen. Mellom datene mottok jeg snap og meldinger, ingen store samtaler men han holdt kontakten hver dag. Jeg reagerte på at han ikke kysset meg på 3 date, men han tekstet meg og ga komplimenter, fine ikke seksuelle. Han ga meg et søtt kallenavn også. Plutselig sier han før 4 date at vi må ta en prat om hva vi ser for oss. Jeg tenkte det var da tidlig å gjøre, da vi ikke engang har kysset enda. Kun møttes 3 ganger. Så møtte vi 4 date på en lørdag og da vi kom til dessert så tok jeg opp det at han ville snakke om oss. Da kom alle slags mulige unnskyldning dere kan tenke dere, vi bor i stor avstand, det er mye med jobben og at han å gå all inn blir vanskelig akkurat nå. Jeg har ikke lagt noe press her, koste meg med dating jeg, og han som initierte. Her sitter jeg forvirret, begynte virkelig like fyren da jeg kun dater en om gangen og vi holdt på i 6 uker, jeg har barn fra før og det sto det også tydelig på profilen min. Så møttes hver andre uke. Hvorfor kysset han meg aldri? Og hvorfor stresset han så fælt med all in eller ikke avgjørelsen? 😅 og hvorfor la han inn så mye energi over så mange uker? Anonymkode: 33e5b...068 Først, du reagerer på at han ikke har kysset deg enda. Har du lagt opp til det? Gitt han en grei inngang? Du har heller ikke kysset ham, så kanskje ikke kjemien mellom dere er der. Bare for å ta mine erfaringer som et eksempel. Jeg har opplevd damer som tar steget å kysser meg, damer som er flink til å vise at de er klar til å bli kysset, damer som ikke viser noe tegn til noe som helst. Det er i den siste kategorien jeg har blitt avvist (nok ganger) - selv etter x antall dater. Så om han tenker som meg, og det er slik at du ikke har sendt noen signaler til ham om at du ønsker å kysse - da hadde jeg tenkt at du enten var tafatt eller ikke interessert. Noe som igjen ville gjort noe med den interessen jeg i utgangspunktet hadde for deg. Bare for å kverulere, du mener 180 - ikke 360 😉 Anonymkode: 008d7...0f5
AnonymBruker Skrevet 28. mai #45 Skrevet 28. mai Bra han ikke tok en 460, det hadde i hvert fall blitt frustrerende. Anonymkode: db22a...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå