AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Blir redd jeg.. Tett i hue, nese, ører og hodepine som ikke gir seg med Paracet. Må legge meg etter jobb. Bør jeg gå til legen? Har ikke feber eller hoste Anonymkode: 0b259...9e9 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Jeg er alltid skikkelig forkjøla i 2-3 uker når jeg blir syk. Det er da ikke uvanlig å være syk i 7 dager? Anonymkode: 663be...a41 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Helt vanlig. Stress ned, stress og engstelse er mer skadelig enn noe annet for kroppen. Anonymkode: 70fb8...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Helt vanlig.Jeg er på 6 dagen med forkjølelsen.Flere dager med hodepine,nysing ,både tett og rennende nese.Litt feber også.I dag er hodepinen borte,så har håpet om at det nærmer seg slutten... Anonymkode: 4c6af...c3c 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Her har det vært til og fra i 8 dager nå, helt ufarlig. Bare irriterende! Anonymkode: a1911...89a 2
Mezzosoprena Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Blir redd jeg.. Tett i hue, nese, ører og hodepine som ikke gir seg med Paracet. Må legge meg etter jobb. Bør jeg gå til legen? Har ikke feber eller hoste Anonymkode: 0b259...9e9 Dette er da helt normalt - du er ikke engang sykere enn at du klarer å dra på jobb (selv om du må legge deg etterpå). Ingen feber eller hoste tyder også på at dette er helt normal forkjølelse. Det sitter gjerne lenge i. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai TS her. Takk for svar. Er redd for kreft, så mine negative tanker tenker at immunforsvaret mitt ikke virker. Anonymkode: 0b259...9e9
Chiubi Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her. Takk for svar. Er redd for kreft, så mine negative tanker tenker at immunforsvaret mitt ikke virker. Anonymkode: 0b259...9e9 Forkjølelse er vanligvis ikke et symptom på kreft. Det er helt normalt at en forkjølelse varer i en uke eller mer. 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Her i Stavanger har vi et influensa-utbrudd nå, siste uke i mai. Kan du ha vært borti noen? Anonymkode: 449e3...077 3
NatNat Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Jeg ble dårlig på søndag og det blir bare verre. Tett nese, vondt i halsen og nå i brystet. Hodepine og trøtt.. skal kjøpe covid/influenza test i dag.. Så PLAGSOMT å få slik om våren/sommeren.. 😡
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): TS her. Takk for svar. Er redd for kreft, så mine negative tanker tenker at immunforsvaret mitt ikke virker. Anonymkode: 0b259...9e9 Det var da voldsomt. Det er da helt vanlig, jeg blir syk i 2-3 uker når jeg blir forkjølet. Anonymkode: 8e8ce...f15 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Sommerforkjølelse er helt vanlig at henger i kroppen i ukesvis. Jeg er inne i min tredje uke nå. Skikkelig dritt, men langt fra uvanlig. Anonymkode: 84d44...abf 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Hvis du blir redd av dette, tyder det på at du har vært svært heldig med sykdom så langt. Jeg har flere sånne forkjølelser i året, noen ganger flere uker lange. Men kan trøste meg med at jeg så langt har vært heldig med annet. Anonymkode: 3626d...089
Grüner Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai https://www.fhi.no/publ/statusrapporter/luftveisinfeksjoner/
Grüner Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai NatNat skrev (12 timer siden): Jeg ble dårlig på søndag og det blir bare verre. Tett nese, vondt i halsen og nå i brystet. Hodepine og trøtt.. skal kjøpe covid/influenza test i dag.. Så PLAGSOMT å få slik om våren/ AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 20.02): TS her. Takk for svar. Er redd for kreft, så mine negative tanker tenker at immunforsvaret mitt ikke virker. Anonymkode: 0b259...9e9 Kreft? Høres ut som du har helseangst; det må jo være slitsomt å gå og frykte kreft hver gang kroppen er litt i ulage. Kanskje fastlegen kan gi deg en henvisning til psykolog, slik at du kan få hjelp med helseangsten, så du slipper å bruke så mye unødvendig energi på engste deg? 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #17 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 19.05): Blir redd jeg.. Tett i hue, nese, ører og hodepine som ikke gir seg med Paracet. Må legge meg etter jobb. Bør jeg gå til legen? Har ikke feber eller hoste Anonymkode: 0b259...9e9 Syv dager er da ingenting. Anonymkode: eb028...801
GlitrendeSjokolade Skrevet 28. mai #18 Skrevet 28. mai (endret) Det er helt normalt å være forkjøla i en ukes tid og det kan sitte i litt rennende og tett nese og rester av forkjølingen i enda en uke, eller mer. Endret 28. mai av GlitrendeSjokolade 1
NatNat Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai Grüner skrev (8 timer siden): Kreft? Høres ut som du har helseangst; det må jo være slitsomt å gå og frykte kreft hver gang kroppen er litt i ulage. Kanskje fastlegen kan gi deg en henvisning til psykolog, slik at du kan få hjelp med helseangsten, så du slipper å bruke så mye unødvendig energi på engste deg? enig men hvorfor kvoterer du meg ? tok testen forresten, ikke covid eller influenza. Men ifølge dama på apotek, en god del summerforkjølelse rundt for tida.
Grüner Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai NatNat skrev (6 timer siden): enig men hvorfor kvoterer du meg ? tok testen forresten, ikke covid eller influenza. Men ifølge dama på apotek, en god del summerforkjølelse rundt for tida. Beklager, det var ikke ment som kommentar på ditt innlegg, men ts sitt vet ikke hvordan ditt innlegg ble tagget 😬. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå