Maia70 Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Det er lenge siden jeg har lest en god sann historie/selvbiografi/memoir, så jeg spør her. Har du gode anbefalinger? Her er mine (husker ikke alle forfatterne): Anita Moorjani - Dying to be me Poolan Devi - Jeg, Poolan Devi Det vil Helst gå Godt Hvis Dette er et Menneske Tahar Ben Jelloun - Dette Blendende Fravær av Lys Ikke Uten Min Datter Jean Sasson - Princess Lorna Byrne - Angels in my Hair Krystallslottet
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Gater jeg har levd. Min kamp. Anonymkode: 98456...db9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spikern Anonymkode: 744eb...186 Spikern - historien om et medmenneske Anonymkode: 744eb...186 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Educated av Tara Westover er ekstremt bra!!! Anonymkode: a4ec8...fa1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Aldri mer fri Den glemte soldat Anonymkode: cbd99...859
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Hæ? Mitt liv som tunghørt 3095 dager Anonymkode: 955c5...80c 1
test1e Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Jeg leste "Slik dør menn". Handler om Dagfinn Hauge som er fengselsprest ved Akershus festning under krigen. Han var sammen med motstandsfolk som sjelesørger siste natten før dødsdommene skulle fullbyrdes. (Om boka er helt sannferdig tror jeg kanskje ikke. Kan hende han har utlatt hendelser/sammenbrudd for å hedre motstandsfolk i sine siste timer) 1
Lill3My Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai (endret) Maia70 skrev (2 timer siden): Det er lenge siden jeg har lest en god sann historie/selvbiografi/memoir, så jeg spør her. Har du gode anbefalinger? Her er mine (husker ikke alle forfatterne): Anita Moorjani - Dying to be me Poolan Devi - Jeg, Poolan Devi Det vil Helst gå Godt Hvis Dette er et Menneske Tahar Ben Jelloun - Dette Blendende Fravær av Lys Ikke Uten Min Datter Jean Sasson - Princess Lorna Byrne - Angels in my Hair Krystallslottet Basert på disse tror jeg kanskje du vil like disse tre: "Educated" av Tara Westover I'm Glad My Mom Died - Jeanette McCurdys Sociopath - Patric Gagne Edit, kom på en til!.The Housekeeper's Secret, av Sandra Schnakenburg Endret 27. mai av Lill3My 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai Spionbøker fra virkeligheten funker for meg, f eks de Ben Macintyre har skrevet. Anonymkode: b28aa...195 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Lill3My skrev (På 27.5.2025 den 20.31): Basert på disse tror jeg kanskje du vil like disse tre: "Educated" av Tara Westover I'm Glad My Mom Died - Jeanette McCurdys Sociopath - Patric Gagne Edit, kom på en til!.The Housekeeper's Secret, av Sandra Schnakenburg Kom også for å foreslå I'm glad my mom died! Anonymkode: 4f032...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå