Gå til innhold

Smakstilsetning vann som kan stå i romtemperatur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å drikke mer vann på jobb, men synes ofte at rent vann kan bli litt tungt å drikke. 

Har derfor smakstilsatt med saft og/eller f.eks sitronsprut. Det funker det, men nå er jeg litt lei. Jeg er i utgangspunktet ikke veldig glad i saft. Og begynner å bli litt lei sitron. 

Har også tatt med f.eks frukt og bær som jeg har i vannet, men jeg skulle så gjerne hatt noe de cold infusjon som twinings har som kan stå på jobb når jeg vil ha. Det må tåle å stå i romtemp over tid. Finnes det andre merker som er liknende som twinings sine? Bruker de og, men her jeg bor finner jeg bare en type og jeg synes ikke den er såå god. 

Tips? 

Anonymkode: 3a0dc...cdb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil gjerne ha Cold Infusion fra Twinings, men ikke egentlig? Hvorfor funker ikke de? Eller vil du ha mer variasjon?

Anonymkode: de818...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Fruktig te da, fungerer ikke det? Teposer kan fint trekke i kaldt vann, det tar bare litt lengre tid enn når det er varmtvann. Hvis du ikke liker bitterheten som te gjerne har, vil dette være perfekt, da det knapt blir bittert i det hele tatt. 

Anonymkode: 2aa6d...946

AnonymBruker
Skrevet

Ricola urtete?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vil gjerne ha Cold Infusion fra Twinings, men ikke egentlig? Hvorfor funker ikke de? Eller vil du ha mer variasjon?

Du fikk ikke med deg at her jeg bor så finnes bare én type av de, som jeg egentlig ikke synes er så god?

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fruktig te da, fungerer ikke det? Teposer kan fint trekke i kaldt vann, det tar bare litt lengre tid enn når det er varmtvann. Hvis du ikke liker bitterheten som te gjerne har, vil dette være perfekt, da det knapt blir bittert i det hele tatt. 

Anonymkode: 2aa6d...946

Takk for tips! Har ikke tenkt over at vanlige teposer kan trekkes i kaldt vann! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg prøver å drikke mer vann på jobb, men synes ofte at rent vann kan bli litt tungt å drikke. 

Har derfor smakstilsatt med saft og/eller f.eks sitronsprut. Det funker det, men nå er jeg litt lei. Jeg er i utgangspunktet ikke veldig glad i saft. Og begynner å bli litt lei sitron. 

Har også tatt med f.eks frukt og bær som jeg har i vannet, men jeg skulle så gjerne hatt noe de cold infusjon som twinings har som kan stå på jobb når jeg vil ha. Det må tåle å stå i romtemp over tid. Finnes det andre merker som er liknende som twinings sine? Bruker de og, men her jeg bor finner jeg bare en type og jeg synes ikke den er såå god. 

Tips? 

Lær deg å drikke rent, iskaldt vann som tørstedrikk. Det er best for tennene dine også! Skjønner ikke hva det er med at så mange ikke «liker» vann?? Selv drikker jeg 1-2 liter iskaldt vann (bruker thermoflaske) iløpet av arbeidsdagen. Det er rent, friskt, gratis og alltid tilgjengelig. Aldri hodepine og alltid frisk og opplagt. Slutt å hype opp verdens reneste, friskeste og beste tørstedrikk. Tipper mange av dagens generasjon fikk for mye saft i tåteflaskene siden de ikke «liker» friskt vann. All atferd er tillært, og lærer man ikke å drikke vann ved tørste i småbarnsårene så lærer man det vel heller ikke senere helle.., 

(Nei jeg er ingen sunnhetsfrik eller sukker-fanatiker, jeg drikker cola nesten daglig og spiser nugatti på skiva til frokost hver dag… ) 

Anonymkode: e15db...043

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lær deg å drikke rent, iskaldt vann som tørstedrikk. Det er best for tennene dine også! Skjønner ikke hva det er med at så mange ikke «liker» vann?? Selv drikker jeg 1-2 liter iskaldt vann (bruker thermoflaske) iløpet av arbeidsdagen. Det er rent, friskt, gratis og alltid tilgjengelig. Aldri hodepine og alltid frisk og opplagt. Slutt å hype opp verdens reneste, friskeste og beste tørstedrikk. Tipper mange av dagens generasjon fikk for mye saft i tåteflaskene siden de ikke «liker» friskt vann. All atferd er tillært, og lærer man ikke å drikke vann ved tørste i småbarnsårene så lærer man det vel heller ikke senere helle.., 

(Nei jeg er ingen sunnhetsfrik eller sukker-fanatiker, jeg drikker cola nesten daglig og spiser nugatti på skiva til frokost hver dag… ) 

Anonymkode: e15db...043

Istedet for å komme med surt oppgulp så kunne du jo svart på det som det ble spurt om?

Har ingen problemer med å drikke vann, drikker mye rent vann, rundt 1-2 liter. Har en jobb jeg må prate mye i og blir tørr i munnen. Ønsker derfor å variere på smaken. Du fikk ikke med deg at jeg i utgangspunktet ikke er så glad i saft? 

Jeg fikk aldri saftfra butikken da jeg vokste opp. Brus kun til lørdag, bursdag og jul. Jeg er faktisk av en sånn alder at brusen kom på glassflaske, der vi brukte en spiker for å lage et lite hull i korken slik at den skulle vare lengst mulig. Den eneste saften jeg drakk var den min nå avdøde mor lagde av rips og krøkebær om sommeren. Min alder er langt forbi "dagens ungdom", eller generasjon som du så fint kalte det. 

Om du ikke er en sunnhetsfrik å er du i hvertfall en fordummet bedreviter. Finn deg noe bedre å gjøre. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...