PITTY Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Walk og Life, Dire Straits. Fyttigrisen, reneste "Fugledansen.." 2 1
fugl fønix Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Van Halen - Jump ( Slowed ) 😂🤣 denne versjonen er grusom, høres ut som et gammelt troll som synger.🤣
fugl fønix Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth ( Slowed )... blir litt ironisk med denne mørke stemmen 😂😂😅
DeLorean Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Jentefest med Carina Dahl. Aner ikke hvorfor jeg synger med...kjære Gud - tilgi meg! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Bohemian Rhapsody Får lyst til å fike til meg selv. Anonymkode: e61be...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Rasputin- Bonny M. "RARARASPUTIN!" Anonymkode: 47d10...82f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rasputin- Bonny M. "RARARASPUTIN!" Anonymkode: 47d10...82f Neeeei nå går den på repeat her. Jeg har hatt Elton Johns Goodbye Yellow Brick Road på hjernen de siste dagene, det har vært helt greit. Anonymkode: 6f2e5...1f3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Duck sauce - barbra streisand Anonymkode: 78d05...6c7 1
fugl fønix Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni DeLorean skrev (4 timer siden): Jentefest med Carina Dahl. Aner ikke hvorfor jeg synger med...kjære Gud - tilgi meg! Ja enig, den låta der suger ass. Blææh...det skjærer i ørene hver gang den sangen går på radioen.
fugl fønix Skrevet 28. juni #17 Skrevet 28. juni Fant den indiske versjonen av ATP her om dagen.... joda var fin den helt til refrenget kom, for den er den samme som originalen: A T P T P A T P T P A T P .... irriterende...
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli Chicken Banana, Chicken Banana🐥🍌🐥🍌🤮 Anonymkode: afa25...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå