AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Til ein eplefasong på cikra 70 kilo? Anonymkode: 73ebb...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai 70kg sier ingenting. Er du 155cm eller 185cm, liksom? Bortsett fra det var det en normal kjole. Anonymkode: e9f99...ee3 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 70kg sier ingenting. Er du 155cm eller 185cm, liksom? Bortsett fra det var det en normal kjole. Anonymkode: e9f99...ee3 Tru dat. Er 167 Anonymkode: 73ebb...ce8
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Synes ikke folk med "stor" mage kler kjole, som man ofte har i eplefasong. Altså, større mage enn resten av kroppen, ikke at du er tykk på noe vis. Synes folk ser gravide ut. Meg inkludert... Og jeg er langt mindre enn deg. Hilsen ei på 167 cm og 52 kg med eplefasong. Anonymkode: f2e29...617 1
tirben Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke folk med "stor" mage kler kjole, som man ofte har i eplefasong. Altså, større mage enn resten av kroppen, ikke at du er tykk på noe vis. Synes folk ser gravide ut. Meg inkludert... Og jeg er langt mindre enn deg. Hilsen ei på 167 cm og 52 kg med eplefasong. Anonymkode: f2e29...617 Veldig uenig med deg! Alle kvinner, både store og små er finere i kjole enn i bukser. Kjoler er mye mer flatterende.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai tirben skrev (28 minutter siden): Veldig uenig med deg! Alle kvinner, både store og små er finere i kjole enn i bukser. Kjoler er mye mer flatterende. Det er fint å være uenig, det betyr at noen alltid vil like en som en er 🧡 Når det er sagt, så synes jeg det er bra at enhver går i det de ønsker og trives i. Anonymkode: f2e29...617
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai tirben skrev (16 timer siden): Veldig uenig med deg! Alle kvinner, både store og små er finere i kjole enn i bukser. Kjoler er mye mer flatterende. Jeg er enig med deg. Bukser er veldig lite flatterende på mange kvinner. Men en riktig kjole kan gjøre veldig stor forskjell. Det er en grunn til at bukser en gang var forbeholdt menn, i alle fall rent estetisk. Anonymkode: e3d23...43c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en grunn til at bukser en gang var forbeholdt menn, i alle fall rent estetisk. Det var fordi ordentlige bind, truser og innendørs toalett ikke var oppfunnet ennå. Anonymkode: e9f99...ee3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå