AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Jeg er nysgjerrig på hvordan mange menn velger å gå fram, når de er på utkikk etter en kjæreste. Anonymkode: 10bdd...8ed
Sjarmør Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Jeg pleide å vise ekstra interesse, skrudde på sjarmen, spurte om hverdagslige ting og prøvde å få henne til å skjønne at jeg var ekstra interessert. Men idag er jeg altfor redd for å bli avvist at jeg ikke har psyke til det lenger. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Modig å spørre om dette på et forum som er kjent for å være invadert av bitre menn som tenker på kvinner som undermennesker ... 🤣 Anonymkode: 4e58a...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Modig å spørre om dette på et forum som er kjent for å være invadert av bitre menn som tenker på kvinner som undermennesker ... 🤣 Anonymkode: 4e58a...e7d Det er viktig å være modig synes jeg. Er man ikke det så oppnår man heller aldri noe. Spørs om det er så mange som tør å svare 😂 Anonymkode: 10bdd...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå