Anonym006 Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Har en snart 30år gammel Guess klokke som jeg fikk av min mor, som jeg gjerne skulle byttet batteri på. Jeg har prøvd å sett etter pris på gullfunn sine nettsider, men finner bare informasjon om at jeg vil få 30% avslag siden jeg er medlem i gullfunn. Har noen her byttet batteri hos gullfunn nylig, og husker hva prisen på det er?🙏
makkapakka Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Der jeg byttet (ikke gullfunn)kostet det 200 pr klokke og jeg hadde 3 forskjellige i størrelse og alder og type
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Anonym006 skrev (2 timer siden): Har en snart 30år gammel Guess klokke som jeg fikk av min mor, som jeg gjerne skulle byttet batteri på. Jeg har prøvd å sett etter pris på gullfunn sine nettsider, men finner bare informasjon om at jeg vil få 30% avslag siden jeg er medlem i gullfunn. Har noen her byttet batteri hos gullfunn nylig, og husker hva prisen på det er?🙏 Ta en telefon til butikken. Varierer ganske mye vil jeg tro. Anonymkode: 57705...906
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Det er ikke vanskelig å bytte selv. På Jernia selger de flere sånne små skrujern i en boks til 100 kr. Det heter urmakersett. Alskens klokkebatterier i mange størrelser selges på Clas Olson og i nettbutikker. Om du er heldig og kommer på et rolig tidspunkt og spør pent kan det også hende at en ansatte i Clas Olson hjelper deg uten tillegg i pris. Det opplevde jeg før jeg skjønte at det var lett å gjøre selv. Anonymkode: 4299c...e5c 1
Anonym006 Skrevet 27. mai Forfatter #5 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanskelig å bytte selv. På Jernia selger de flere sånne små skrujern i en boks til 100 kr. Det heter urmakersett. Alskens klokkebatterier i mange størrelser selges på Clas Olson og i nettbutikker. Om du er heldig og kommer på et rolig tidspunkt og spør pent kan det også hende at en ansatte i Clas Olson hjelper deg uten tillegg i pris. Det opplevde jeg før jeg skjønte at det var lett å gjøre selv. Anonymkode: 4299c...e5c Det vet jeg, men det anbefales å få det gjort hos gullsmed/urmaker hvis klokken er vanntett
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanskelig å bytte selv. På Jernia selger de flere sånne små skrujern i en boks til 100 kr. Det heter urmakersett. Alskens klokkebatterier i mange størrelser selges på Clas Olson og i nettbutikker. Om du er heldig og kommer på et rolig tidspunkt og spør pent kan det også hende at en ansatte i Clas Olson hjelper deg uten tillegg i pris. Det opplevde jeg før jeg skjønte at det var lett å gjøre selv. Anonymkode: 4299c...e5c Hadde aldri latt en random ansatt på clas ohlsson røre klokka mi Anonymkode: 215c5...289
Anonym006 Skrevet 27. mai Forfatter #7 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde aldri latt en random ansatt på clas ohlsson røre klokka mi Anonymkode: 215c5...289 Enig.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde aldri latt en random ansatt på clas ohlsson røre klokka mi Anonymkode: 215c5...289 Nei, ikke når det gjelder ei litt finere, gammel klokke som TS har.😊 Anonymkode: 57705...906
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Koster ca 200 - 400 avhengig av batteriet og om du skal ha trykktest eller ikeu Anonymkode: 0af17...f72
enkefru Skrevet onsdag kl 13:40 #10 Skrevet onsdag kl 13:40 Betalte kr 350,- for det i dag på Bjørklund
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:44 #11 Skrevet onsdag kl 13:44 250.- i Bergen. Spurte pris på Lagunen, men var tilfeldigvis innom Åsane. Begge var 250,- Det var nå i mai 2025 Anonymkode: 452ff...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå