Gå til innhold

Pris på batteribytte (klokke)

Anbefalte innlegg

Har en snart 30år gammel Guess klokke som jeg fikk av min mor, som jeg gjerne skulle byttet batteri på. Jeg har prøvd å sett etter pris på gullfunn sine nettsider, men finner bare informasjon om at jeg vil få 30% avslag siden jeg er medlem i gullfunn. Har noen her byttet batteri hos gullfunn nylig, og husker hva prisen på det er?🙏

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1843326-pris-p%C3%A5-batteribytte-klokke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym006 skrev (2 timer siden):

Har en snart 30år gammel Guess klokke som jeg fikk av min mor, som jeg gjerne skulle byttet batteri på. Jeg har prøvd å sett etter pris på gullfunn sine nettsider, men finner bare informasjon om at jeg vil få 30% avslag siden jeg er medlem i gullfunn. Har noen her byttet batteri hos gullfunn nylig, og husker hva prisen på det er?🙏

Ta en telefon til butikken.

Varierer ganske mye vil jeg tro.

Anonymkode: 57705...906

Det er ikke vanskelig å bytte selv. På Jernia selger de flere sånne små skrujern i en boks til 100 kr. Det heter urmakersett. Alskens klokkebatterier i mange størrelser selges på Clas Olson og i nettbutikker. Om du er heldig og kommer på et rolig tidspunkt og spør pent kan det også hende at en ansatte i Clas Olson hjelper deg uten tillegg i pris. Det opplevde jeg før jeg skjønte at det var lett å gjøre selv.

Anonymkode: 4299c...e5c

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke vanskelig å bytte selv. På Jernia selger de flere sånne små skrujern i en boks til 100 kr. Det heter urmakersett. Alskens klokkebatterier i mange størrelser selges på Clas Olson og i nettbutikker. Om du er heldig og kommer på et rolig tidspunkt og spør pent kan det også hende at en ansatte i Clas Olson hjelper deg uten tillegg i pris. Det opplevde jeg før jeg skjønte at det var lett å gjøre selv.

Det vet jeg, men det anbefales å få det gjort hos gullsmed/urmaker hvis klokken er vanntett

Hadde aldri latt en random ansatt på clas ohlsson røre klokka mi

Anonymkode: 215c5...289

Annonse

Hadde aldri latt en random ansatt på clas ohlsson røre klokka mi

Anonymkode: 215c5...289

Nei, ikke når det gjelder ei litt finere, gammel klokke som TS har.😊

Anonymkode: 57705...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...