Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forventet minst en ekstra null bak…

Anonymkode: 58f2a...d2e

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere virkelig ikke hadde råd til 6000 i lommepenger, så hadde dere ikke råd til å reise. Da var det direkte uansvarlig å reise avgårde. Det er jo fullstendig urealistisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres gørr kjedelig ut og bare sitte på All Inclusive hotellet dag ut og dag inn, bare bade og sole seg og spise der alle døgnets måltider, for å spare penger. Man opplever jo ingenting! Så kjedelig. Jeg ville gått ut og reist rundt i lokalområdet, og dermed også f.eks. spist dagens lunsj underveis og kanskje middagen også, om man reiste langt avgårde fra hotellet. Det er å se seg rundt man får minner av, ikke å sitte inne på et hotell hele tiden.

Anonymkode: 7a257...44d

• Nyttig 1
Skrevet

Neste gang går dere for en annen ferieform. Jeg liker leilighetshotell uten mat inkludert, da kan jeg bruke det jeg vil på mat, og velge hver dag om jeg vil ha middag ute eller lage selv. Dette gir mer meninger for meget enn å måtte ha alle måltider på hotellet fordi det er betalt på forhånd. 

Av suvinirer så kjøpet jeg gjerne krydderet eller andre matvarer, sånn at ferien kan fortsetter litt hjemme.

Lurt å reise med egen feriekonto. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...