AnonymBruker Skrevet 1. juni #61 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 14.52): Er dette virkelig sant? Kan man få jobben likevel, selv om man opplyser at man har en alvorlig psykisk diagnose? Vil arbeidsgiver da ikke bare velge noen som er frisk eller ikke opplyser om det? Det hun mente var at da er det lett å si at " nå begynner jeg å bli stresset og ikke bli lesset med for mye på en gang". Men jeg har inntrykk at arbeidsgivere ikke bryr seg om sånt, de vil bare ha noen som er stabil og kan utføre alt de kaster på deg. Anonymkode: 0feb6...743 Jeg ville aldri snakket om helsemessige plager på et jobbintervju med mindre jeg krevde tilrettelegging. Jeg gjorde det en gang da jeg var skadet i kne og kunne ikke starte i full jobb med en gang. Hvorfor skulle man fortelle om psykiske symptomer, er det da slik at denne veilederen mener man skal snakke om fysiske symptomer også? Nei, det ville jeg absolutt ikke gjort. Anonymkode: 6991d...5d3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #62 Skrevet 3. juni Nå har ikke jeg noe slikt selv, men jeg ville ALDRI utlevert meg slik på et jobbintervju. Folk dømmer, så det er så uaktuelt å dele. Anonymkode: 7b790...52c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå