AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Kan en varebil men null lufting være en grei hundebil? Vinduene går ikke opp også er det helplast vindu mellom der bak og førersetet så får ikke lufta der heller. I tillegg er det da får kaldt om vinteren? Er vell ikke varme der bak? Hva gjør dere andre hundeeiere med varebiler? Anonymkode: 3689d...6ae
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan en varebil men null lufting være en grei hundebil? Vinduene går ikke opp også er det helplast vindu mellom der bak og førersetet så får ikke lufta der heller. I tillegg er det da får kaldt om vinteren? Er vell ikke varme der bak? Hva gjør dere andre hundeeiere med varebiler? Anonymkode: 3689d...6ae De fleste jeg kjenner har iallfall fjernet plastvindu og satt inn gitter i stedet, slik at det blir lufting mellom. Og så har man en eller annen varmeløsning på vinteren. Og gjerne vifte på sommeren. Anonymkode: e14bf...175
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): De fleste jeg kjenner har iallfall fjernet plastvindu og satt inn gitter i stedet, slik at det blir lufting mellom. Og så har man en eller annen varmeløsning på vinteren. Og gjerne vifte på sommeren. Anonymkode: e14bf...175 Hvor mye koster dette? Anonymkode: 3689d...6ae
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Vi hadde Berlingo, da fikk vi satt inn gitter istedet. Må nesten det for at det ikke skal bli for varmt og kaldt. Husker ikke hvor mye det kosta, men ikke veldig dyrt. 3000 kanskje? Nå har vi SsangYong Rexton. Tusen ganger bedre enn kassebil. Anonymkode: b637f...ea5
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Opel combo, hadde både gitter og glass, så jeg fjernet glasset. I tillegg har jeg mulighet til å legge ned det ene setet så det blir åpent til lasterommet. Anonymkode: ed8ac...697
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai Vi hadde nå gitter på den vi hadde. Og så kjøpte gubben en vifte, hvor han boret hull i veggen og satte inn. Slik vifte som brukes i de kassene og hengerne til hund Anonymkode: f1209...3c1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Hva mener du med "hundebil"? Er det snakk om å gjøre om en bil til et hundehus? Anonymkode: ccd15...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå