Gå til innhold

Til dere menn som har opplevd forelskelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn forelsker seg lettere og fortere enn kvinner. Visste du det?

Anonymkode: 3e16a...a24

Kilder? Er mange kvinner også som forelsker seg lett.

Anonymkode: bc3ba...992

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan føltes det, og hvordan oppsto følelsene deres? 

Anonymkode: 83766...dea

Er du mann, og har du virkelig aldri vært forelsket?

Det er den deiligste følelsen i verden. Alt er positivt og man flyter på en sky. Et problem er at det blir klin umulig å sove, for jeg tenker bare på henne, i 3000 ulike situasjoner og samtaler.

Anonymkode: 6b439...954

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

Jeg klarte å si til nå kone etter en tredagers tur på hytta hennes at jeg elsket henne. Det hadde jeg aldri sagt til noen andre før. Jeg var bare så forelska å slått av hvor fantastisk hun var og at hun ville ha meg, inviterte meg opp, vi satt i boblebad halve natta, og uten at vi hadde sex, bare litt kyssing, snakket, gikk turer. Jeg falt pladask som jeg aldri har gjort før. Hun stussa på jeg elsker deg, å sa det ikke tilbake med det første😅 men jeg elsket henne fra første daten på tre dager.

Anonymkode: 8b2dd...690

• Hjerte 5
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vondt. Hver gang jeg har vært forelsket, så har det gått skeis. Mye enklere å få jenter man ikke er forelsket i. Så får man heller bygge følelsene over tid

Anonymkode: 6a4d1...e0d

Hvordan da skeis? 

AnonymBruker skrev (På 28.5.2025 den 13.36):

Jeg klarte å si til nå kone etter en tredagers tur på hytta hennes at jeg elsket henne. Det hadde jeg aldri sagt til noen andre før. Jeg var bare så forelska å slått av hvor fantastisk hun var og at hun ville ha meg, inviterte meg opp, vi satt i boblebad halve natta, og uten at vi hadde sex, bare litt kyssing, snakket, gikk turer. Jeg falt pladask som jeg aldri har gjort før. Hun stussa på jeg elsker deg, å sa det ikke tilbake med det første😅 men jeg elsket henne fra første daten på tre dager.

Anonymkode: 8b2dd...690

Ja, man bare vet det når det stemmer  ❤️ Alle andre forhold blekner. Er der nå❤️ 

Anonymkode: a5caa...ce3

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du kilder på det?  🤡

Anonymkode: dd10d...83b

Det var ment som et tilsvar i forhold til at vi er alle unike individer. Det kan være ulikt fra person til person. 

Så for å kverulere litt med deg så kan vi si at mange mennesker generelt kan forelske seg lett, når man møter en person det er lett å bli forelsket i.

Å få det til å vare er noe helt annet. Det må jobbes med. Easy come easy go....

Screenshot_20250524-225405.png

Annonse

Isambard skrev (1 minutt siden):

Det er å være helt besatt og det eneste som betyr noe er henne.

Det eren bra følelse hvis det er gjensidig og en dårlig følelse ellers.

Veldig godt skrevet 🏆 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...