AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Jeg mener at man må forske mer rundt adhd, autisme og kreft Anonymkode: 0506a...c7e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener at man må forske mer rundt adhd, autisme og kreft Anonymkode: 0506a...c7e Mer forskning på alle sykdommer, egentlig. Men også romfart og utnyttelse av ressurser i "nærheten" av Jorden. Og selvfølgelig miljøvennlig energi. Anonymkode: b8ecd...860 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Kvinnesykdommer, overgangsalder (ikke en sykdom), adhd, autisme og kreft. Generelt bør det forskes mer på kvinner, og hvordan både medisiner og sykdommer påvirker kvinner. Ikke bare lene seg på forskning på menn. Anonymkode: 19a8e...873 3
Sinsiew Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Hvordan sykdommer påvirker kjønn ulikt. Mer forskning på hvordan lamge dager pedagogiske institusjoner påvirker barns helse, både psykisk og fysisk. Fornybar energi og atomkraft. KI Antibiotika. ADHD og autisme. Blant annet.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Hvordan psykisk syke kan få medisiner som ikke gjør dem tjukke og som holder dem stabile slik at de kan gå ut jobb. Kvinnesykdommer. Fornybar energi og maskiner som kan rense havet for plast. Teknologi som er bra for miljøet. Anonymkode: ddad9...90a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Kvinnesykdommer, autoimmune sykdommer, kreft, autisme og fornybar energi. I tilfeldig rekkefølge. Anonymkode: 42a3b...682 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Usikkerhet til di barna som har mødre med fillers/ silicon og fyllt opp her og der det burde forskes på! Anonymkode: 384da...392
Midgard Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Mikroplast Hormonanaloger Atomkraft (Thorium) Kjemikalieeksponering (lavdose eksponering) 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni Generelt problemer blant de fattigste i verden. Det er de som lider mest og deres problemer er underprioritert i forskningen. Anonymkode: 96e9c...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 13.22): Kvinnesykdommer, overgangsalder (ikke en sykdom), adhd, autisme og kreft. Generelt bør det forskes mer på kvinner, og hvordan både medisiner og sykdommer påvirker kvinner. Ikke bare lene seg på forskning på menn. Anonymkode: 19a8e...873 Det bør også bli mer forskning å langtidsvirkningene av medisiner. Slik jeg har forstått det så er den forskningen ofte mangelfull. Anonymkode: 96e9c...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Tenker også det må forskes mer på ultraprossesert mat Anonymkode: 0506a...c7e 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Jeg mener det bør forskes mer på hvordan den menneskelige hjernen påvirkes av konstant eksponering til reklamer/annonser og stimuli ved bruk av sosiale medier. Anonymkode: 2b42e...63d 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Døden, og hvordan den kan gjøres mindre pinefull for de fleste i fremtiden. Ett av de største tabuer i vår tid hvor mange som lider unødig. Det er jo ikke noe som er behagelig å tenke på. Anonymkode: 53be8...bc0
AnonymBruker Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni Kvinnehelse, ikke bare kvinnesykdommer. Kvinner har andre symptomer på nesten ALT, og medisinering er også hovedsakelig forsket på hvite menn… Anonymkode: 72de8...65b 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinnehelse, ikke bare kvinnesykdommer. Kvinner har andre symptomer på nesten ALT, og medisinering er også hovedsakelig forsket på hvite menn… Anonymkode: 72de8...65b Hvilke medisiner er det som er utelukkende forsket på for bruk av med hvite menn, men som påvirker menn av andre etnisiteter annerledes? Anonymkode: 2b42e...63d 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg mener det bør forskes mer på hvordan den menneskelige hjernen påvirkes av konstant eksponering til reklamer/annonser og stimuli ved bruk av sosiale medier. Anonymkode: 2b42e...63d JA! Jeg ønsker meg en undersøkelse rundt de samfunnsøkonomiske kostnadene. Politikere skjønner bare det språket. Penger. Slik de gjorde med spilindustrien. Der fant de ut at samfunnskostnadene var på drøye 5 milliarder årlig. Da kom regelverk. Jeg tror sosiale medier og den grenseløse eksponeringen koster mye, mye mer. Forbruk øker, spiseforstyrrelser øker, alkoholisme øker, vold øker, selvskading øker, søvnløshet øker, forbruksgjeld øker. De har gjort mange undersøkelser mot barn- og unge. Nå må de fokusere på alle de voksne som går med nesene ned i en skjerm timesvis daglig. Anonymkode: 31948...22e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg mener det bør forskes mer på hvordan den menneskelige hjernen påvirkes av konstant eksponering til reklamer/annonser og stimuli ved bruk av sosiale medier. Anonymkode: 2b42e...63d Forskning på kvinneguidens innvirkning på psyken, kanskje. Tror ikke den er bare fordelaktig 😅 Anonymkode: 53be8...bc0 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni ALS, alzheimers og sykdommer som faktisk frarøver folk livet - ikke ADHD og diagnoser man KAN leve godt med Anonymkode: 09cfd...166 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå