AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #1 Skrevet 27. mai 2025 Jeg er kommet et godt stykke inn i overgangsalderen. Jeg har en del plager og symptomer men har ikke søkt legehjelp for noe av dette. Jeg var innom en helsekostbutikk her forleden å her var jammen en hel reol med preparater som kunne hjelpe akkurat meg. Nå ble utvalget for stort, jeg ble litt rådvill og tok kontakt med betjening. Hun kunne nok snakket en hel dag om de ulike tilskuddene og anbefalte flere av dem for mine plager.Det var kostbare greier og man måtte ta dem regelmessig et par måneder før man konkluderte med om de faktisk hadde effekt. Jeg kjøpte ikke noe , og lurer på om dere har kjøpt noe som faktisk fungerer? Jeg sliter med smerter i kroppen, litt psykiske plager og søvn blant annet. Anonymkode: ee24f...00e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #2 Skrevet 27. mai 2025 Ja det har effekt. Vi trenger mer magnesium, kalsium, k2, d vitamin, b vitaminer. Jeg har nesten ikke smerter i kroppen lenger etter en stund med tilskudd, psykisk mye bedre, kroppstemperatur mer jevn. Anonymkode: 4c071...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #3 Skrevet 27. mai 2025 Femarelle sier de kan være ok. Jeg prøvde de en stund og hetetokter ble bedre, men så leste jeg at soya kanskje ikke var bra likevel og sluttet. Nå er hetetokter og søvnproblemer tilbake. Ønsker råd selv. Anonymkode: 694d1...fa0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #4 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det har effekt. Vi trenger mer magnesium, kalsium, k2, d vitamin, b vitaminer. Anonymkode: 4c071...c6c Jeg bruker samme tilskudd, og ettersom jeg svetter en del om natten har jeg tatt elektrolytter. Det føles som det hjelper veldig. Anonymkode: 9be70...e1c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #5 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker samme tilskudd, og ettersom jeg svetter en del om natten har jeg tatt elektrolytter. Det føles som det hjelper veldig. Anonymkode: 9be70...e1c Jeg tar også elektrolytter, kombiunasjon av salt og kalium Anonymkode: 4c071...c6c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #6 Skrevet 27. mai 2025 Finnes 1 kosttilskudd eller må man ta flere? Anonymkode: 5d460...f88
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #7 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Finnes 1 kosttilskudd eller må man ta flere? Anonymkode: 5d460...f88 Du bør ta flere. Du kan få god dekning av flere næringsstoffer fra et godt multitilskudd som f.eks enten fra Biolife eller Omni, men det er ikke nok kalsium, magnesium eller d vitamin for meg i dette, så jeg tar det i tillegg. Anonymkode: 4c071...c6c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #8 Skrevet 27. mai 2025 Drit i helsekost, ta kontakt med lege. Anonymkode: 65c20...463 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #9 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du bør ta flere. Du kan få god dekning av flere næringsstoffer fra et godt multitilskudd som f.eks enten fra Biolife eller Omni, men det er ikke nok kalsium, magnesium eller d vitamin for meg i dette, så jeg tar det i tillegg. Anonymkode: 4c071...c6c Hvordan merker du at du ikke får i deg nok magnesium, kalsium og vitamin D? Anonymkode: 75143...759
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #10 Skrevet 28. mai 2025 Det eneste jeg merker gjør en forskjell er magnesium og B-vitamin. Særlig på søvn, hud og hår, og kramper/muskelsmerter. Anonymkode: 8c71b...312
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #11 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan merker du at du ikke får i deg nok magnesium, kalsium og vitamin D? Når kroppen ikke virker, for å si det enkelt. Jeg har med sink og omega-3 i verktøykassa mi i tillegg til kalsium, magnesium og vitamin D. Det er faktisk ikke mer jeg trenger: Nå jeg blir slapp med å følge opp tilskuddene mine, får jeg vondt i ryggen og knærne, huden blir tørr, håret begynner å falle av, jeg blir oftere syk, kan bli nedstemt og trist, eller hissig og oppfarende. For å nevne noe. Legen min forklarte det med at når jeg kommer i overgangsalderen, så øker forbruket av vitaminer og mineraler. Da er det viktig å etterfylle for å unngå å gå tom. Det tror jeg hun har rett i. Anonymkode: 4083b...38d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #12 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan merker du at du ikke får i deg nok magnesium, kalsium og vitamin D? Anonymkode: 75143...759 Symptomer. Fordøyelse, smerter i muskler og ledd, kramper, mental helse, m.m. Anonymkode: 4c071...c6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå