Gå til innhold

aldri orgasme med partner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri opplevd orgasme ved et samleie, heller ikke når partneren stimulerer klitoris. Kommer kun ved hjelp av vibrator.

Fatter ikke hvorfor jeg ikke føler noe som helst når min mann slikker meg. Men så fikk jeg plutselig en tanke.... ;)

Kan det være at det at jeg ikke er kåt når han begynner å slikke som er problemet?

Jeg mener, da ligger jeg bare å irriterer meg over at jeg ikke får noen gode vibber og så har vi det gående. Frustrerende for oss begge.

Er det noen som må være skikkelig kåt FØR mannen slikker for å ha sjans til å komme?

Altså, først forspill uten berøring av klitoris og kun slikking når en er skikkelig tent..

Er snart drittlei alt som heter sex. Har vært seksuell aktiv i 13 år nå, hatt et tosifret anntall partnere og jeg har ALDRI vært i nærheten av orgasme med noen. Like før jeg kaster vibratoren i søpla. Det føles som et skikkelig nederlag at jeg kun kan komme ved hjelp av den.

Det å ha hatt sex i disse 13 årene og aldri ha følt meg tilfredstillt etterpå det tærer på kropp og psyke. trodde det ville komme med årene, men nå er jeg 30 og lei av å vente på noe som aldri skjer.

Gi meg noen tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp en olje,som vil gjøre klitten din god og varm! Har hørt at det funker,da blir sikkert alt litt mer pirrende og du kjenner den "vokser" og at det "koker",stryk og gni forsiktig over klitten mens du har han inni deg! Eller ri han,og gni klitten øverst på tissen hans..Masse lykke til fra meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

For noen gjør nærhet hele forskjellen. Var sammen med en fyr som ikke kunne skjønne hvorfor jeg ikke "fungerte" som andre. Men så pleide da også sexen å være av den direkte varianten. Det sto ikke på lystfølelsen. Men den kvelden vi brukte litt mere tid på å prate og stryke (ingen erogene soner involvert) da fungerte alt problemfritt. Eneste fyren jeg har hatt problemer med på det området.

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Hvis dere bruker tid på å beføle deg litt først og så koser du han, OG SÅ går tilbake til deg....? Det pleier å fungere veldig bra.. Hviske litt småfrekt til hverandre, om hva man har lyst til å gjøre med personen:) Prøv å start og avslutt med deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...