AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Har ikke gått på skole på mange år, men følte jeg har jobbet godt ned fagstoffet. Har levert oppgaver også, som jeg har fått gode tilbakemeldinger på. Jeg trodde ikke jeg skulle få toppkarakter, men jeg fikk D. Jeg er så skuffet og lei meg, føler meg dum og at jeg bare ikke klarer noe.. har bedt om begrunnelse, da jeg ikke følte jeg leverte så dårlig. Leste gjennom flere ganger, jobbet ekstra med litteraturlisten.. Akkurat nå føler jeg at jeg har mistet all tro på meg selv og lysten på videreutdanningen.. hvordan klare å motivere seg selv etter et så dårlig resultat? Anonymkode: ed38c...53f
BobbySocks Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Har du prøvd å legge inn oppgaven i ChatGPT og spørre hva den tenker? Pleier være greie tilbakemeldinger det.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Fagskolen har et nivå som er ganske høyt, tilsvarende høyere utdanning på universitetet eller høyskole. Det er ikke uvanlig at det tar noe tid å lære seg å skrive akademiske tekster. Bruk chat gpt til å hjelpe deg med å struktere og stramme inn oppgavene dine. Legg inn D besvarelsene din og kompetansemålene og be chat gpt vurdere og begrunne karakteren. Kan være mye hjelp derifra. Lykle til og ikke bli motløs pga 1 dårlig karakter! Anonymkode: 66b4b...535
Anonym-bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai (endret) BobbySocks skrev (28 minutter siden): Har du prøvd å legge inn oppgaven i ChatGPT og spørre hva den tenker? Pleier være greie tilbakemeldinger det. Nei, det visste jeg ikke man kunne, men det skal jeg prøve! Legger jeg først inn selve oppgaven? Så besvarelsen min? Endret 27. mai av Anonym-bruker Glemte å legge inn jeg er anonym
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fagskolen har et nivå som er ganske høyt, tilsvarende høyere utdanning på universitetet eller høyskole. Det er ikke uvanlig at det tar noe tid å lære seg å skrive akademiske tekster. Bruk chat gpt til å hjelpe deg med å struktere og stramme inn oppgavene dine. Legg inn D besvarelsene din og kompetansemålene og be chat gpt vurdere og begrunne karakteren. Kan være mye hjelp derifra. Lykle til og ikke bli motløs pga 1 dårlig karakter! Anonymkode: 66b4b...535 Det skal jeg gjøre med en gang! Skal prøve ikke miste motet, men bruke det som motivasjon til neste eksamen:) Anonymkode: ed38c...53f
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Anonym-bruker skrev (2 timer siden): Nei, det visste jeg ikke man kunne, men det skal jeg prøve! Legger jeg først inn selve oppgaven? Så besvarelsen min? Bare være obs på personvern! Folk bruker AI litt slepphendt i dag, så jeg vil bare advare. En del tenker ikke over "terms of service", opphavsrett og lignende Én dårlig karakter kan være påvirket av så mye, men håper du kan bruke verktøy fornuftig for å finne ut hva som egentlig er årsak. Jeg ville ventet på begrunnelsen og tatt det derfra. Anonymkode: b8fe8...a98 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Ikke gi opp! Lurt å be om begrunnelse, bruk de aktivt i din videre læring og skriving. Jeg fikk helt ok tilbakemeldinger på mine oppgaver i starten da jeg studerte juss, men jeg gjorde noen feil i oppgavene mine som jeg rett og slett ikke forstod at/hvordan var feil. Men når jeg knakk den koden for metode så løste det seg. Man må gi seg selv tid. Også superviktig å se på tidligere eksamensoppgaver og (A)besvarelser for å øve på hvordan oppgavene er og hvordan de skal løses. Anonymkode: 9e35d...018 1
BobbySocks Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Anonym-bruker skrev (5 timer siden): Nei, det visste jeg ikke man kunne, men det skal jeg prøve! Legger jeg først inn selve oppgaven? Så besvarelsen min? Jepp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ikke gått på skole på mange år, men følte jeg har jobbet godt ned fagstoffet. Har levert oppgaver også, som jeg har fått gode tilbakemeldinger på. Jeg trodde ikke jeg skulle få toppkarakter, men jeg fikk D. Jeg er så skuffet og lei meg, føler meg dum og at jeg bare ikke klarer noe.. har bedt om begrunnelse, da jeg ikke følte jeg leverte så dårlig. Leste gjennom flere ganger, jobbet ekstra med litteraturlisten.. Akkurat nå føler jeg at jeg har mistet all tro på meg selv og lysten på videreutdanningen.. hvordan klare å motivere seg selv etter et så dårlig resultat? Anonymkode: ed38c...53f Legger alltid oppgaven og besvarelse i ChatGPT å spør om tips. fått stort sett A og B. Den kan hjelpe om besvarelsen er tynn, om den er repeterende, lite akademisk , manglende tyngde osv. rett måte å kildehenvise. Anonymkode: 94ac3...9db
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fagskolen har et nivå som er ganske høyt, tilsvarende høyere utdanning på universitetet eller høyskole. Det er ikke uvanlig at det tar noe tid å lære seg å skrive akademiske tekster. Bruk chat gpt til å hjelpe deg med å struktere og stramme inn oppgavene dine. Legg inn D besvarelsene din og kompetansemålene og be chat gpt vurdere og begrunne karakteren. Kan være mye hjelp derifra. Lykle til og ikke bli motløs pga 1 dårlig karakter! Anonymkode: 66b4b...535 Dette merket jeg , fikk faktisk veldig sjokk over hvor strengt det var. Anonymkode: 94ac3...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå