Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vedkommende fått god nok opplæring? 

Jeg var en ubrukelig kollega en gang, ble lovet god opplæring, men fikk omtrent null opplæring. Sånn ble jeg en ubrukelig kollega. 

Anonymkode: 546a2...4a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har vedkommende fått god nok opplæring? 

Jeg var en ubrukelig kollega en gang, ble lovet god opplæring, men fikk omtrent null opplæring. Sånn ble jeg en ubrukelig kollega. 

Anonymkode: 546a2...4a4

Jeg også har opplevd den, men da sluttet jeg jo selvfølgelig fordi jeg ikke ønsker å gå rundt uten å gjøre noe. 

Anonymkode: eb1be...0d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det hadde vært en IA-stilling eller en annen vernet stilling hadde saken selvsagt stilt seg annerledes. Ts. 

Anonymkode: c823e...e22

Skal innrømme at jeg tok for gitt at dette var det offentlige, ja. Er det ikke det altså? 

Anonymkode: eb1be...0d7

AnonymBruker
Skrevet

Det som er mer irriterende er når kolleger som ikke fungerer i selve arbeidet, blir såkalt omplassert inn i en eller annen administrativ/ledende rolle for å iallefall utnytte kapasiteten de har ett eller annet sted. Etter 10 år har folk glemt hvorfor de fikk dette ansvaret i utgangspunktet også Vipps sitter de på toppen i ledelsen og skal bestemme over de som engang helst bare ville ha de vekk fra gulvet for å få oppgavene gjort. 

Anonymkode: 34944...705

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...