AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Har dere opplevd noen bivirkninger på barn når dere testet melatonin for første gang? Anonymkode: 5504b...c06
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Haha herregud, altså på BARNET deres. "På barn" så veldig spesielt ut 😣 Anonymkode: 5504b...c06
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Ingenting annet enn at det sovner til kvelden 😁 Anonymkode: b7885...3e4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai mommyaka skrev (Akkurat nå): Har legen forskrevet dette? Alder på barnet? Du får kjøpt melatonin på Rema og Kiwi Anonymkode: b7885...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai mommyaka skrev (1 minutt siden): Har legen forskrevet dette? Alder på barnet? Hvordan er det relevant på svar om dine opplevelser av bivirkninger hos dine barn? Anonymkode: 5504b...c06 1
NinaLisa Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Nei ingen bivirkninger. Melatonin er jo et naturlig hormon som vi har i kroppen men enkelte kan ha for lite. Det burde normalt sett ikke medføre bivirkninger å innta melatonin. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai Alle medisiner har potensielle bivirkninger. Felleskatalogen lister vanlige bivirkninger for barn som hodepine, hyperaktivitet, svimmelhet og magesmerter. Anonymkode: 35240...373 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle medisiner har potensielle bivirkninger. Felleskatalogen lister vanlige bivirkninger for barn som hodepine, hyperaktivitet, svimmelhet og magesmerter. Anonymkode: 35240...373 Jo, takk, Google, det vet jeg. Nå spør jeg om personlige erfaringer. Anonymkode: 5504b...c06
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai NinaLisa skrev (1 minutt siden): Nei ingen bivirkninger. Melatonin er jo et naturlig hormon som vi har i kroppen men enkelte kan ha for lite. Det burde normalt sett ikke medføre bivirkninger å innta melatonin. Melatonin er et naturlig hormon, men tabletten du kjøper inneholder ikke naturlig hormon. Den inneholder kunstig fremstilt hormon som kan gi bivirkninger. Anonymkode: 35240...373 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle medisiner har potensielle bivirkninger. Felleskatalogen lister vanlige bivirkninger for barn som hodepine, hyperaktivitet, svimmelhet og magesmerter. Anonymkode: 35240...373 Jeg er voksen, og er riktignok kronisk svimmel som utgqngspunkt. Men jeg ble hakket mer svimmel ved leggetid, og på morgenen. Anonymkode: 73da1...23d
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Har gått fint her, ingen bivirkninger. Husk å rådfør deg med lege dersom barnet går på andre medisiner. Anonymkode: 4bb11...47e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, takk, Google, det vet jeg. Nå spør jeg om personlige erfaringer. Anonymkode: 5504b...c06 Ok. De fleste vil vel ikke ha så mange bivirkninger. Nevøen min har tatt dem i flere år pga adhd, og han kan være groggy. Usikkert om det er melatonin eller normal morgentrøtthet. Anonymkode: 35240...373
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai Barnet vårt fikk reaksjon på melatonin dråper etter å ha brukt det flere ganger. Hun fikk en alvorlig straksallergisk reaksjon med angioødem. Hovnet opp i svelg og tunge blant annet, pustevansker og utslett. Men det er visst svært sjelden. Det var synd, for hun hadde egentlig god effekt av melatonin. Anonymkode: 68659...e52 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai Finnes ikke bivirkninger, om noe så blir man jo trøtt, men det er jo forsåvidt meningen. Anonymkode: 59acf...54b
AnonymBruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai Prøvde først reseptfri, endte i voldsom oppkast på minste. Fikk på resept til begge to. Ingen bivirkninger. Anonymkode: d6b60...dae
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai Ingen bivirkning her kun lettere å sovne Anonymkode: 7f94d...372
AnonymBruker Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai Lurt å låne søvn fra i morgen Anonymkode: 0a5a7...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå