Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På mine/dine vegne. Det kan være snakk om boliger eller sport for eksempel.

Jeg leier bolig, er lavtlønnet og jobber deltid. Så tikket det inn en e-post fra en person som ville tipse meg om et helt nytt boligprosjekt på Majorstua i Oslo. Er du spinnvill?

Snakker med samme person om løping siden jeg løper en del. Jeg setter realistiske mål for tider på ulike distanser, men så begynner vedkommende å gå enda lavere. Det kan jo være at vedkommende har tro på meg, men synes at vedkommende kan slappe av litt. Greit nok at personen har høye tanker på sikt, men å prate om et løp som er denne uka og at jeg kan prøve å gå for en vesentlig lavere tid enn da jeg løp tilsvarende distanse for et par måneder siden? Tiden som ble slengt ut kom som en respons på målet mitt.

Jeg har også håp om å løpe litt raskere, særlig pga løypeprofilen og at jeg kommer til å løpe med bedre sko enn sist, men kan lure på om det er snakk om å motivere meg litt ekstra, vise tro på det jeg driver med eller om det i verste fall slenges ut slike tider for å legge press på meg og at jeg ikke skal nå de hårete målene som vedkommende setter.

Denne personen er tidligere løper selv, og var mer ekstrem enn meg når det gjelder treningsinnsats, så vedkommende sier ikke slikt av uvitenhet.

Anonymkode: 69e6c...1b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir du sliten i øynene av å lese? 

Blir fingeren utslitt av å sende en emoji tilbake?

Ikke gjør dette til en big deal, det er godt ment. 

Anonymkode: 1b31b...420

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

På mine/dine vegne. Det kan være snakk om boliger eller sport for eksempel.

Jeg leier bolig, er lavtlønnet og jobber deltid. Så tikket det inn en e-post fra en person som ville tipse meg om et helt nytt boligprosjekt på Majorstua i Oslo. Er du spinnvill?

Snakker med samme person om løping siden jeg løper en del. Jeg setter realistiske mål for tider på ulike distanser, men så begynner vedkommende å gå enda lavere. Det kan jo være at vedkommende har tro på meg, men synes at vedkommende kan slappe av litt. Greit nok at personen har høye tanker på sikt, men å prate om et løp som er denne uka og at jeg kan prøve å gå for en vesentlig lavere tid enn da jeg løp tilsvarende distanse for et par måneder siden? Tiden som ble slengt ut kom som en respons på målet mitt.

Jeg har også håp om å løpe litt raskere, særlig pga løypeprofilen og at jeg kommer til å løpe med bedre sko enn sist, men kan lure på om det er snakk om å motivere meg litt ekstra, vise tro på det jeg driver med eller om det i verste fall slenges ut slike tider for å legge press på meg og at jeg ikke skal nå de hårete målene som vedkommende setter.

Denne personen er tidligere løper selv, og var mer ekstrem enn meg når det gjelder treningsinnsats, så vedkommende sier ikke slikt av uvitenhet.

Anonymkode: 69e6c...1b0

Jeg tror sånne ting er helt vanlig å oppleve når man har med folk å gjøre. Folk sier ditt og datt og kløner og bryr seg om ting de ikke har noe med å gjøre. Sånn er folk.

Folk har som regel en mening om noe. Det er sånn folk er! Dyr eksisterer i nuet, mens vi mennsker tenker og former meninger.

Kansje tenkte han fyren på deg når han så det greiene om boligen? Kansje han ikke vet noe om hvor mye du har i EK? Kansje han har misforstått formen du er i. 

Evt kan du jo isolere deg helt, og blokkere alt som kommer inn. Det er digg det, men veeeeeldig stille da. 

Anonymkode: 24b0a...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...