Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig harry med strippeshow for kvinner.

Jeg blir flau når jeg ser et kvinnelig publikum gå helt av skaftet med hyling og skrik etter disse stripperne som kallar seg "Chippendales" eller "Magic Men".

Så nettopp et intervju fra et stort strippeshow utenfor Bergen i helgen, der en av tilskuerne fortalte at hun hadde drømt om dette siden barneskolen, og hun var en voksen dame 🙉

Kan muligens forstå bittelitt damer som er single eller aldri har vært bortpå en mann synes dette er stas, men hadde aldri i mine villeste fantasier gått på strippeshow, og iallfall ikke hvis jeg hadde hatt kjæreste.

Å gå på strippeshow med mannlige strippere er liksom stuereint, men når menn går på strippeshow med kvinnelige strippere er det "fy fy jævla horebukk" og utnytting av "fattige sårbare kvinner" osv.

Hva synes dere?

Anonymkode: 83c4c...7c1

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blodharry. 

Anonymkode: ceacb...c98

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså de fleste går av skaftet fordi det er pinlig, harry og teit. Denne kvinnen som hadde drømt om dette siden hun var barn er bok et unntak. 

Anonymkode: 05150...622

Skrevet

Megaharry uansett kjønn. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de kvinnene som går på disse strippeshowene og betaler 5- 6 -700 kroner, gjør det fordi de liker det, ikke fordi de synes det er blodharry.

Ts

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle strippeshow er harry – uavhengig av kjønn.

Anonymkode: 5af5b...54e

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er mer harry enn halvgamle, svette kjerringer som hyler og bærer seg over avkledde, muskuløse, unge (og nesten garantert homofile) strippere. 

Anonymkode: 83305...f86

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingenting er mer harry enn halvgamle, svette kjerringer som hyler og bærer seg over avkledde, muskuløse, unge (og nesten garantert homofile) strippere. 

Enig, men på det showet jeg refererer til var det damer fra helt unge til "gamle kjerringer".

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selve definisjonen på harry.

Gøy likevel :)

Anonymkode: a0ab9...011

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

veldig harry. selvfølgelig :P 

Anonymkode: f7513...077

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det er blodharry og litt dobbeltmoralsk om man er mot kvinnelig stripping. Riktignok er det i mannlig stripping en stor overvekt av menn som ikke er i nedre samfunnslag, men heller motsatt, de er velstående nok til å sette opp et omreisende show der moroa slutter på scenen. Mens kvinnelig stripping i mye større grad kan kobles mot prostitusjon, menneskehandel og elendige menneskeskjebner, med mørke bakrom og mørke handlinger.

Så det ER en forskjell der. Men jeg går aldri på mannlig stripping lell. Jentegjengen har vært på både Chippendales og Magic Mike. Jeg nekter de ikke, men nekter å bli med.

Anonymkode: 1a7df...b4b

• Liker 2
Skrevet

Harry er bare et ord man bruker når man glemmer at verden ikke roterer rundt ens egen smak.

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, det er dritharry.

• Liker 2
Skrevet

Harry og vulgært. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 19.00):

Ingenting er mer harry en halvgamle, svette gubber som hoier og bærer seg over avkledde, unge, silikonopererte jenter med en nesten garantert ressurssvak bakgrunn.

Det ene er ikke bedre enn det andre, Blodharry uansett.

Anonymkode: 1e2a0...90b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, synes det er blodharry og litt dobbeltmoralsk om man er mot kvinnelig stripping. Riktignok er det i mannlig stripping en stor overvekt av menn som ikke er i nedre samfunnslag, men heller motsatt, de er velstående nok til å sette opp et omreisende show der moroa slutter på scenen. Mens kvinnelig stripping i mye større grad kan kobles mot prostitusjon, menneskehandel og elendige menneskeskjebner, med mørke bakrom og mørke handlinger.

Så det ER en forskjell der. Men jeg går aldri på mannlig stripping lell. Jentegjengen har vært på både Chippendales og Magic Mike. Jeg nekter de ikke, men nekter å bli med.

Anonymkode: 1a7df...b4b

Hvor har du dette fra? 

Kilde: hørt fra en venn? 

Anonymkode: 421e8...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Mannlig stripping og kvinnelig stripping kan jo ikke sammenlignes. Kvinnelig stripping foregår i rolige former, man tar en øl og ser på et show, eller man snakker med gjengen og showet er i bakgrunnen.

Når det er mannlige strippere i byen går jo damer fullstendig bananas, kjemper om å ta på godsakene, og skråler og hyler.

Anonymkode: 101ac...e1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både show med damer og menn er blodharry og sier mye om folks holdning til andre mennesker. Liker du ikke at unge jenter må selge kroppen sin til gamle gubber, da bør du ikke gå på show der unge menn kaster klærne for penger heller. Det er så nedverdigende som du får det. Det er som å tenne på en prostituert du vet bare gjør det for pengene og som egentlig synes du er kjempeekkel 🤢🤮

Anonymkode: 87598...41e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mannlig stripping og kvinnelig stripping kan jo ikke sammenlignes. Kvinnelig stripping foregår i rolige former, man tar en øl og ser på et show, eller man snakker med gjengen og showet er i bakgrunnen.

Når det er mannlige strippere i byen går jo damer fullstendig bananas, kjemper om å ta på godsakene, og skråler og hyler.

Klart du kan sammenligne det! Folk kaster klærne for penger for å få råd til å leve - og publikum bruker det som underholdning eller forspill til sexkjøp. Det er som når alle peker fingre og ler av lille gutten som tisset på seg i skolegården det.

Anonymkode: 87598...41e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den siste skjønte jeg ikke. Poenget mitt var at kvinnelig stripping er siviliserte greier. Mannlig stripping er som i en dyrehage med 2000 sjimpanser.

Ja, det er sikkert sexkjøp forbundet med det, men akkurat det kunne ikke brydd meg mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...