AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Hvordan skal man ellers gi signaler om at man liker noen, og har lyst til å bli mer kjent? Har ikke lyst til å ligge med en fremmed og så se om det blir noe etter hvert, vil bli litt kjent først, mer enn et par timer på fylla… Kjenner jeg blir litt skuffet når jeg har flørtet med en som jeg vil bli kjent med, og han foreslår at vi drar til han eller meg for å ha sex. Er jeg naiv som tenker at det er mulig i en slik setting, og at de fleste bare vil ha seg et ligg og ikke noe mer? Anonymkode: 946e9...416 1 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan skal man ellers gi signaler om at man liker noen, og har lyst til å bli mer kjent? Har ikke lyst til å ligge med en fremmed og så se om det blir noe etter hvert, vil bli litt kjent først, mer enn et par timer på fylla… Kjenner jeg blir litt skuffet når jeg har flørtet med en som jeg vil bli kjent med, og han foreslår at vi drar til han eller meg for å ha sex. Er jeg naiv som tenker at det er mulig i en slik setting, og at de fleste bare vil ha seg et ligg og ikke noe mer? Anonymkode: 946e9...416 Jeg forstår ikke helt grunnen til at du gidder å bli skuffet over dette. Du flørter med menn og forstår ikke at menn får lyst på deg? Anonymkode: 002b2...011 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Gode forhold starter gjerne med sex. Viktig å finne ut om er noenlunde kompatible først som sist. Kjipt å date en måned for så å finne ut at man har null kjemi på seksuelle plan. Anonymkode: 0dce4...7cf 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg forstår ikke helt grunnen til at du gidder å bli skuffet over dette. Du flørter med menn og forstår ikke at menn får lyst på deg? Anonymkode: 002b2...011 Jeg forstår ikke hvorfor sex er det første -hvorfor ikke bli litt kjent først? Treffes edru en gang eller to etterpå? ts Anonymkode: 946e9...416 14 3 4
Snublefot62 Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor sex er det første -hvorfor ikke bli litt kjent først? Treffes edru en gang eller to etterpå? ts Anonymkode: 946e9...416 Det er jo opp til personene? Jeg for min del ønsker å erfare seksuell kjemi tidlig i en fase da det er viktig for meg. Vi kan godt diskutere litt løst og fast først for å utelukke de helt grunnleggende tingene og de rødeste flaggene, men det bør ikke ligge langt frem i tid for meg før jeg mister interessen og tenker at vi ikke er kompatible. Det igjen betyr ikke at det er noe galt med de som mener noe annet enn meg, men at vi ikke matcher. Og det er fair. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Tror faktisk ikke det. Litt trist. Anonymkode: b36d8...0df 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor sex er det første -hvorfor ikke bli litt kjent først? Treffes edru en gang eller to etterpå? ts Anonymkode: 946e9...416 Mange er nok åpne for begge deler. Altså de kunne godt tenke seg å ha deg med hjem for å ha sex, etter litt flørting på byen. Men om du ikke vil dette, men heller vil møtes dagen etter for en kaffe eller noe, så er nok mange åpne for det også om du foreslår dette. Anonymkode: 52659...529 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor sex er det første -hvorfor ikke bli litt kjent først? Treffes edru en gang eller to etterpå? ts Anonymkode: 946e9...416 Ærlig talt. Menn har ofte et høyt testosteron nivå. En kvinne som flørter er en kvinne som byr seg fram i deres øyne. For å forstå en mann så må du tenke som en mann. Alternativt så kan du selv være frampå med dine behov og ønsker. Er han ikke interessert i å lytte til deg, så har du svaret ditt, og kan droppe han først som sist! Det er ikke verre enn det. Take charge woman! Anonymkode: 002b2...011 2
norw Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Feil arena vil jeg si. Flørting ute på byen, da blir det forhåpninger om sex. Du kan naturligvis ha flaks, men de fleste menn tenker nok først og fremst på sex i en slik setting. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mange er nok åpne for begge deler. Altså de kunne godt tenke seg å ha deg med hjem for å ha sex, etter litt flørting på byen. Men om du ikke vil dette, men heller vil møtes dagen etter for en kaffe eller noe, så er nok mange åpne for det også om du foreslår dette. Anonymkode: 52659...529 Det er ikke min erfaring. Da jeg var mye ute på byen, og jeg er en flørt. Men har aldri ons. Så ville jeg gjerne møte de igjen. Og jeg ga de alle tilbud om nummeret mitt, og det og møtes igjen. Var vel bare rundt 10% som ville møte meg igjen. Men det har resultert i 3 forhold, og et ekteskap. Men det verste er de mennene, som blir sinte på deg, for at du ikke vil ha sex med de, etter litt flørting. Anonymkode: 64ff8...a23 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Jeg har flørtet masse på byen tidligere. Det er klart når man flørter og finner tonen, så vil mannen svært ofte prøve seg på sex. Det er ganske naturlig tenker jeg og spesielt om man er alkoholpåvirket i tillegg. Men jeg har satt tydelige grenser, gitt klar beskjed om jeg ikke er en ONS-dame. Det har spart meg for mange kjipe opplevelser. Det som synes som en god ide der og da, oppleves ikke nødvendigvis slik uten ølbriller på. Har alltid avsluttet med kvelden med å forlange å bli fulgt til buss/taxi e.l og bedt vedkommende ta kontakt i edru tilstand dersom han fortsatt er interessert. Mange faller av, men jeg er også blitt invitert på dater og ved to andledninger endte det med langvarige forhold. Min erfaring er at menn som ikke er interessert legger ned minimalt med innsats, dvs de vil heller sende kinky bilder og meldinger heller enn å investere tid. Jeg synes bruk av meldinger/snaps og slikt fremstår som barnslig og umodent, og slike menn er ikke i min målgruppe. Jeg er overhodet ikke prippen, men intime detaljer og fantasier reserverer jeg til den som er oppriktig interessert i noe mer enn tilfeldig sex. Opplever ikke at menn generelt finner det negativt heller. Anonymkode: 2a34d...193 3 1
Chiubi Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Jeg gjør det helt klart at jeg ikke hopper til køys med noen første kvelden, og avtaler heller å møtes i edru tilstand neste dag. Sist jeg gjorde dette var for to år siden, og siden har vi vært samboere. Jeg besøkte ham på jobben neste dag. 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai Byen er ikke rett sted å finne fast forhold. Anonymkode: 8151c...5ab 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai Sist jeg var på byen så gikk telefonen tom for strøm, så fikk ikke bestilt billett til bussen hjem. Gikk derfor bort til noen og spurte om de kunne hjelpe meg. Fikk beskjed om at hvis de skulle hjelpe meg så skulle de ha sex i bytte. Gikk derfor videre til noen andre og spurte om hjelp, og fikk nesten samme svar der også. Noen hadde sett dette, tilkalte politiet som bortviste de, og politiet pakka meg inn i en drosje og sendte meg hjem. Ikke bare ble det en fantastisk dyr bytur, men med alt det der så har jeg skjemtes så mye at jeg ikke har vært på byen siden. Drikker jeg alkohol eller er på byen, så er sex det siste jeg ønsker. Jeg er der for å drikke og sosialisere, ingenting annet. Man finner svært sjeldent gentlemen/skikkelige menn ute på byen altså. Anonymkode: 8575b...bbf 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai Hva er vitsen med å flørte hvis man ikke er interessert? De fleste som er på byen er jo der for å pule, spesielt menn. Anonymkode: f120e...212 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai Fordi du flørter ute på byen. Det er som kjent en liggeplass. Jeg er som deg, kunne aldri blitt sammen med noen jeg hadde sex med ved første møte. Anonymkode: b120f...84d 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva er vitsen med å flørte hvis man ikke er interessert? De fleste som er på byen er jo der for å pule, spesielt menn. Anonymkode: f120e...212 Man flørter for å vise interesse for å bli nedre kjent. Ikke sex i første omgang. Hilsen kvinne. Min erfaring er at menn for ofte tolker flørt som invitasjon til sex. Men nå vet dere det, det betys som oftest bareinteresse, og at vi i første omgang har sansen for deg som person. Sex kan det bli, men det er på et senere tidspunkt. For noen er det første date, for andre er det på bryllupsnatta, for de fleste noe i mellom der. Anonymkode: b36d8...0df 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er vitsen med å flørte hvis man ikke er interessert? De fleste som er på byen er jo der for å pule, spesielt menn. Anonymkode: f120e...212 Jeg er jo interessert likevel, men ikke i ONS. Interessert i å treffes igjen, men blir uinteressert dersom han antyder at han vil ha sex med meg samme kvelden. ts Anonymkode: 946e9...416 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er jo interessert likevel, men ikke i ONS. Interessert i å treffes igjen, men blir uinteressert dersom han antyder at han vil ha sex med meg samme kvelden. ts Anonymkode: 946e9...416 Men folk går jo ikke på byen for å finne seriøse forhold. De er der for å pule... Anonymkode: f120e...212 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Men folk går jo ikke på byen for å finne seriøse forhold. De er der for å pule... Anonymkode: f120e...212 Men da vet vi kvinner det, og får begynne å holde oss hjemme, ha venninnenefest, Så kan dere 300 mannfolk kjempe om hvem som får et ligg med de 4 kvinnene som er ute etter det samme som dere. Anonymkode: b36d8...0df 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå