AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Følelser for de de ligger med? Anonymkode: 16713...051
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Nja. Hvis dama er flott så vil jeg gjerne ligge med henne og ofte at det skal bli noe mer. Hvis dama er bare sånn middels flott så kam jeg ligge med henne uten å ønske noe mer. Jeg tror ikke at jeg knyttes så mye nærmere dama av seksen i seg selv. Anonymkode: 3b62d...a7e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Tipper at det finnes ingen fasit på det, noen gjør det og andre ikke. Anonymkode: dcff7...e38 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Du har ikke følelser, du er bare høy på oksytocin, det går over. Mannfolk får ikke følelser av sex, det er derfor de ligger rundt og kjøper horer etc. Anonymkode: cab4e...688 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Fordi om du gjør det, betyr ikke det at alle damer gjør det heller. Jeg har null problem med å ha sex med en fyr uten å utvikle følelser for han. Det må absolutt være «noe» der, en kjemi, en tenning, en generell følelse av at dette er en ålreit fyr. Komme litt under huden på han før vi har sex. Men følelser utover vennskapelig, nei. Trengs absolutt ikke. Anonymkode: bc1d8...84e 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du har ikke følelser, du er bare høy på oksytocin, det går over. Mannfolk får ikke følelser av sex, det er derfor de ligger rundt og kjøper horer etc. Anonymkode: cab4e...688 Nei, når folk er høye på dette må de reagere i henhold til det. Logikk er da over bord og man har ikke noe valg. Derfor må en ende et ff-forhold, en må ende langvarige vennskap og en må oppføre seg irrasjonelt. Anonymkode: 339ca...e72 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #8 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fordi om du gjør det, betyr ikke det at alle damer gjør det heller. Jeg har null problem med å ha sex med en fyr uten å utvikle følelser for han. Det må absolutt være «noe» der, en kjemi, en tenning, en generell følelse av at dette er en ålreit fyr. Komme litt under huden på han før vi har sex. Men følelser utover vennskapelig, nei. Trengs absolutt ikke. Anonymkode: bc1d8...84e Dessverre kan kvinner ha følelser for et menneske uten å ønske å ha sex med ham også. Hilsen mann i langvarig forhold med barn. Anonymkode: 3b62d...a7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Det skjer kun unntaksvis. Du som kvinne bør unngå slike løse seksuelle relasjoner nettopp fordi følelsene som oppstår pga sex enten du vil eller ei. Anonymkode: 710c5...603 2
draug 75 Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Det er ikke nødvendigvis slik at man blir forelsket. Men når man puler, så bonder man. I forskjellig grad, alt etter hvor bra det stemte og hvordan det var ved frokostbordet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Følelser for de de ligger med? Anonymkode: 16713...051 Nope. Jeg kan gjerne ligge med en jeg har følelser for. Men jeg får ikke følelser bare av å ha sex med noen. Anonymkode: 19af2...3ca
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai Selvsagt bygges det en relasjon når man har sex. Det er intimt, man er nær hverandre. Man blir ikke forelska av sexen i seg selv, men hvis man ellers liker dama og man begynner å komme nær hverandre bidrar det selvfølgelig. Anonymkode: 99275...28d 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi om du gjør det, betyr ikke det at alle damer gjør det heller. Jeg har null problem med å ha sex med en fyr uten å utvikle følelser for han. Det må absolutt være «noe» der, en kjemi, en tenning, en generell følelse av at dette er en ålreit fyr. Komme litt under huden på han før vi har sex. Men følelser utover vennskapelig, nei. Trengs absolutt ikke. Anonymkode: bc1d8...84e Samme her. Har aldri opplevd å gå følelser, selv etter mange år som elskere. Har dog opplevd et par ganger at mennene ønsker noe mer, og har da avsluttet for begges skyld. Anonymkode: ec1a8...6f6
AnonymBruker Skrevet 27. mai #14 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skjer kun unntaksvis. Du som kvinne bør unngå slike løse seksuelle relasjoner nettopp fordi følelsene som oppstår pga sex enten du vil eller ei. Anonymkode: 710c5...603 Hvorfor bør kvinner unngå å forelske seg noe mer enn menn? Jeg som kvinner har hatt mange slike relasjoner, og aldri opplevd å forelske meg. Har to slike relasjoner i dag og det er null følelser involvert. Anonymkode: ec1a8...6f6 1
Snok1 Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai draug 75 skrev (1 time siden): Det er ikke nødvendigvis slik at man blir forelsket. Men når man puler, så bonder man. I forskjellig grad, alt etter hvor bra det stemte og hvordan det var ved frokostbordet. Enig her. Man knytter bånd til dem man er intime med, og sex er intimitet. Båndene er svært sjelden romantiske, men de er likefullt emosjonelle bånd. Noen blir raskt sterke, andre svært svake. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samme her. Har aldri opplevd å gå følelser, selv etter mange år som elskere. Har dog opplevd et par ganger at mennene ønsker noe mer, og har da avsluttet for begges skyld. Anonymkode: ec1a8...6f6 Snok1 skrev (1 minutt siden): Enig her. Man knytter bånd til dem man er intime med, og sex er intimitet. Båndene er svært sjelden romantiske, men de er likefullt emosjonelle bånd. Noen blir raskt sterke, andre svært svake. Har dere virkelig aldri vært forelska? Wow da dere har gått glipp av noe av det flotteste her i livet .... Anonymkode: 99275...28d 3 2
Snok1 Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere virkelig aldri vært forelska? Wow da dere har gått glipp av noe av det flotteste her i livet .... Anonymkode: 99275...28d Jeg har vært forelska en rekke ganger og har vært svært forelska i samme flotte kvinne i mer enn ti år. Jeg sier bare at sex ikke betinger forelskelse. Sex er -for meg- alltid intimitet, men jeg forveksler ikke det med forelskelse. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai De fleste mannfolk må akseptere mindre attraktive kvinner enn dem selv for sex, så nei. For kvinner er det motsatt når det gjelder sex, så derfor blir de sugne på mer. Anonymkode: 5c056...a74
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De fleste mannfolk må akseptere mindre attraktive kvinner enn dem selv for sex, så nei. For kvinner er det motsatt når det gjelder sex, så derfor blir de sugne på mer. Anonymkode: 5c056...a74 Snakk for deg selv... Og for et tafatt syn på seg selv og på kjærligheten, hvis du tror at man må være modellpen for å bli elsket. Anonymkode: 99275...28d 2 3 3
Langline Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai draug 75 skrev (3 timer siden): Det er ikke nødvendigvis slik at man blir forelsket. Men når man puler, så bonder man. I forskjellig grad, alt etter hvor bra det stemte og hvordan det var ved frokostbordet. Puler man, bonder man - godt sagt, ellers er man rimelig avstumpet. Men på hvilken måte man bonder er forskjellig. Jeg har ikke blitt forelsket i noen av mine ff, forbeholder de sterke følelsene for mannen min. Av og til kommer man (for) nært noen slik at man bør avslutte. Ikke nødvendigvis fordi det har vært forelskelse, men fordi man «klikker» sterkt fysisk og mentalt. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå