AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Hei! Fikk positiv test i dag, 12 dpo.. forrige syklus hadde jeg kjemisk, og er så bekymret for dette nå! Er det noe jeg kan gjøre for å trygge meg selv? Ta blodprøver? Er det for tidlig? Klarer ikke glede meg på samme måte som sist.. Anonymkode: 7138b...b9c
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Nei du må bare smøre deg med tålmodighet Anonymkode: 35890...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Gratulerer med positiv test! Dessverre er det ikke mye annet å gjøre enn å vente, har selv vært gjennom en sa og ble gravid 3 måneder etter. Var overbevist om at det ikke kom til å gå veien da også, så distanserte meg fra graviditeten og fortsatte livet, tenkte minst mulig på det. Men jammen gikk det bra og jeg sitter her nå med verdens fineste baby 🥰 masse lykke til! Anonymkode: edaef...813 1
SeBraHaHa Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Gratulerer! Det er en nervepirrende tid. Det er lite vi kan gjøre for å hindre utfall. Du kan jo starte med å melde fra til Helse Stasjonen. Der kan du lufte dine tanker og bekymringer. Det er alltid godt å ha noen å prate med. Ellers leve som gravid og ta avstand fra alkohol,og tobakk. Gjør det som gjør deg godt. En svømmetur, en bok, filmmaraton, trene, ligge på sofaen, jobbe og være med venner og familie. Lykke til, og igjen, gratulerer🫶🏼 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Tusen takk for svar ❤️ da får jeg bare prøve på det da haha Anonymkode: 7138b...b9c
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Hei❤️ Jeg er i samme situasjon som deg, 15dpo i dag og fikk positiv test 9dpo. Opplevde også kjemisk sist som var veldig vondt. Man har ikke så mye annet valg enn å bare vente å se. Jeg tester hver dag for å se om strekene blir sterkere, men man blir bare stresset av det. Det beste er nok bare å ta tiden til hjelp - selvom det er vanskelig😊 Anonymkode: 58032...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå