Gå til innhold

Sliter med p finne bukser. Har pæreform

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er innafor i normal BMI, men har mage. Har slanke ben og lita rumpe. 

Jeg liker bukser som er stramme over rumpa og ned til knærne og deretter straight eller litt vidde nederst.  Problemet er at jeg må ha størrelse 30-32 for at den skal passe rundt magen.  Og da blir de aller fleste buksene så vide i rumpa og lårene. 

Noen som har forslag til jeans eller andre bukser som kan passe meg? Jeg er 167 cm høy.

Anonymkode: 7bbad...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke pæreform. 

Anonymkode: a6f54...9a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mener vel eple?

Anonymkode: 1f6ef...15c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En del av f.eks HM sine jeans har rett fasong. Type high waist/bootcut eller flare. Man må nesten bare prøve seg fram, noen modeller er for trange rundt magen eller korte i bena, men plutselig finner man noe som sitter perfekt. Gjerne i en størrelse større enn vanlig fra andre butikker. Er 30/32 i tommer og bruker 42 i de fleste jeans herfra 

Cubus sin curve modell er også behagelig. L kan bli litt stort siden de har en del stretch.

(Er 167 og alt mellom 65kg og opp til noen og 70).

Anonymkode: fe803...eed

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener vel eple?

Anonymkode: 1f6ef...15c

Nei, ikke ts men jeg skjønner godt hva slags kroppsform ts beskriver, for har den selv. 
Alt av overflødig fett setter seg på nedre del av magen og litt rundt hoftene. Fra navneområdet og ned. Forholdsvis smal der jeg har midjen min (i området mellom navle og nederste ribbein)

Venninna mi har eple. Hun er lita, eier ikke midje og bruker utelukkende tights og lange topper.

Anonymkode: 7526c...ec0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har ikke pæreform. 

Anonymkode: a6f54...9a3

Mente epleform. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...