AnonymBruker Skrevet 28. mai #61 Skrevet 28. mai Jeg ble nettopp 41. Føler meg ikke gammel, men merker at kroppen ikke er 20 lenger. Litt stive ledd når jeg reiser meg fra stolen.😅 Jeg har en aktiv jobb der jeg omgir meg med yngre folk som holder meg leken og ung. (Barnehage) Jeg merker at huden er litt slappere og har starta tiltak i form av rynkekrem. Ellers har jeg ikke gjort så mange tiltak. Anonymkode: f7520...dde 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #62 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alder - at jeg er alene er jeg bare glad for, egentlig. Har aldri hatt noen langvarige sieriøse forhold, men relativt mange uforpliktende forhold, som passer meg best. Men nå er det slutt på dette, pga alderen, og da er på en måte en viktig del av livet mer eller mindre borte. Møtte en gang en musiker i et berømt symfoniorkester på ferie en gang - i en bar - vi spiste middag sammen dagen etter. Han hadde kone og barn. Han sa at meingen for livet for ham var MAT og SEX. Og da er det for noen av oss bare maten igjen. Hehe - litt som han der vokalisten i Ole Ivars sa en gang på spørsmål om det var noe "groupies" etter konserten - han sa det samme: Nå frister smørbrødene på hotellrommet etter konserten mer enn nach med en haug damer... Anonymkode: fbebb...2ac Når tok sexlivet slutt? Anonymkode: 80155...ed0
AnonymBruker Skrevet 28. mai #63 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når tok sexlivet slutt? Anonymkode: 80155...ed0 I hvilken alder*? Anonymkode: 80155...ed0
AnonymBruker Skrevet 28. mai #64 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I hvilken alder*? Anonymkode: 80155...ed0 Har uforskammet høy sexlyst ennå, men frykter det er ett *siste hurra* Anonymkode: 80155...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå