AnonymBruker Skrevet 27. mai #21 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mange menn på min høyde og oppover, så tenker jeg er ganske passe og liker at jeg får litt mer respekt enn lave jenter. Folk burde fått like mye respekt uavhengig av hvilken høyde de har. Anonymkode: eaab4...55d 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #22 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Folk burde fått like mye respekt uavhengig av hvilken høyde de har. Anonymkode: eaab4...55d Ingen menn behandler meg som mindreverdig- tror det henger sammen med min høyde og holdning. Mener ikke at det betyr at lave folk ikke bør få respekt 😁 Anonymkode: c8a1d...504
AnonymBruker Skrevet 27. mai #23 Skrevet 27. mai Om en dame er over 182-183 begynner jeg å ofre det en tanke. Det samme hvis en dame er under 150. Er selv 160 og helt normal. MANGE er like høye eller lavere enn meg. Anonymkode: a945e...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #24 Skrevet 27. mai Jeg er 183cm og får ofte høre at jeg ikke ser så høy ut. Tror det har med fasongen; jeg har ikke spesielt brede skuldre, og mye av lengden på bena, så fremstår ikke «så stor» Anonymkode: 3bafc...890 1
Flintis Skrevet 27. mai #25 Skrevet 27. mai Rundt 183 og oppover. Ikke at det er noe galt, bare uvanlig. Flotte damer da.
AnonymBruker Skrevet 28. mai #26 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 180 og treffer stadig damer som er like høye, men anser meg og oss som høye. Traff en gang ei som var høyere, typ 190 og det var litt rart😊 men gøy da. Mange menn på min høyde og oppover, så tenker jeg er ganske passe og liker at jeg får litt mer respekt enn lave jenter. Anonymkode: c8a1d...504 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen menn behandler meg som mindreverdig- tror det henger sammen med min høyde og holdning. Mener ikke at det betyr at lave folk ikke bør få respekt 😁 Anonymkode: c8a1d...504 Så hva mener du egentlig? Jeg er selv 178 og har aldri tenkt over om jeg blir behandlet med mer eller mindre respekt ut fra høyden. På hvilken måte opplever du at du får mer respekt? Anonymkode: 65ff8...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #27 Skrevet 28. mai 175 tenker jeg er en høy dame. Men har hun kortklipt hår så ser personen enda høyere ut. Langt hår på dame 180 høy, personen virker lavere. Fler som oppfatter det samme? Anonymkode: 1232f...cb9
Phoenix Heart Skrevet 28. mai #28 Skrevet 28. mai Jeg er 170 selv, føler meg ganske lav ved siden av noen som er 185 og oppover.
AnonymBruker Skrevet 28. mai #29 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): 175 tenker jeg er en høy dame. Men har hun kortklipt hår så ser personen enda høyere ut. Langt hår på dame 180 høy, personen virker lavere. Fler som oppfatter det samme? Anonymkode: 1232f...cb9 Jeg har ikke tenkt over det før nå, men ja, faktisk, du er inne på noe der. Anonymkode: eaab4...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå