AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Altså å la dyret ditt, i mitt tilfelle katt, kjenne flere folk/kattepassere som har omsorg for han? Et barn som er sosialt og har mange rundt seg, blir jo mindre nervøst og takler bedre forandringer i rundt seg. Anonymkode: b08cc...23d
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Min katt er veldig sosial, og alle i familien har passa ham. Men det er jo ikke sånn at han blir sosial av å omgås folk, det er lynnet hans som er medfødt. Anonymkode: 62020...e25 2
Anonymbruker*** Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Jeg tror hunder har veldig godt av å ha andre "menneskevenner". De er flokkdyr til beinet og for veldig mange hunder er det julaften og 17. Mai samtidig når favoritt personene kommer på besøk. Katter derimot tror jeg er mer likeglad egentlig. Vi hadde en katt som var såpass sosial at den møtte besøket i trappa og hilste, men den vandret fort vekk igjen for å gjøre sine ting. Det vil være fint for katten å bli såpass vant med andre at den ikke blir redd når det kommer folk, og at den ikke sklir inn i depresjon om den må passes av andre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Min katt er veldig sosial, og alle i familien har passa ham. Men det er jo ikke sånn at han blir sosial av å omgås folk, det er lynnet hans som er medfødt. Anonymkode: 62020...e25 Både dyr og mennesker blir mer sosiale ved å omgås andre, med mindre de har en psykisk diagnose, tenker jeg Ts Anonymkode: b08cc...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå