AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Prøver i den grad det er mulig å være hjelpsom mot kollegaene men føler meg slem og urimelig etter en reaksjon. Har en kollega som ble langtidssykmeldt hen har en del personlige ting på kontoret. Og ønsker ikke at vikar skal flytte evt bruke disse. Hen ringer da meg og lurer på om jeg kan komme bort med dem i løpet av dagen. Jeg sier som sant er at jeg ikke har regntøy med men kan kommer bort med det når det evt er opphold og legge det i skapet til hen i mellomtiden. Vi kjører inn i garasje. Og tar heis opp. Kollagen min går til jobb bor ca 4min unna jobb. For å kjøre fra jobb til kollega er det mange bak veier og tar mye tid på tross at hen bor rett med jobb. Hen sier da de sender bort et familiemedlem som kan hente tinga. Og jeg møter dette familiemedlem i resepsjonen. Familiemedlem sier da det regner ikke så mye. Før de tar tinga å går. Burde jeg bare bitt tenna sammen og løpt bort i regnet? Er så dumt å være fuktig på jobb. Har ikke uteklær siden jeg går fra garasje til garasje. Og tenker at hvis jeg hadde lagt disse tinga i skapet til hen så hadde de vert trygg fra vikar og jeg kunne kommet med det når det evt var opphold. Men ble så usikker etter kommentaren fra familiemedlemmet. Anonymkode: 9c81d...d8d
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Glem det, du overtenket (som jeg ville gjort selv). Du er på jobb og skal jo ikke løpe ærend for en sykmeldt kollega. De er urimelige. Anonymkode: 82f05...52c 7 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Du må få deg tykkere hud. Du kommer til å bli syk dersom du ikke lærer deg å takle mennesker med annerledeshet, eller som sier ting du ikke liker, ting som ikke er ros. Anonymkode: 509fa...d74 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Kollegaen din er en dust som forventer at du skal stille opp på sekundet. Anonymkode: da943...788 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai En urimelig reaksjon har du iallfall. Hyggelig kollega er du, men du er NØDT til å la slike mikroskopiske ting gå hvis ikke blir livet ditt fryktelig tungt og vanskelig Anonymkode: 261cd...e06 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Om du var urimelig fordi du ikke hoppet når noen ropte hopp? Anonymkode: bdcb6...79c
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai Du var ikke urimelig, men du er antagelig en som folk utnytter fordi de vet du ikke klarer å sette grenser. Å levere ting til en kollega er virkelig urimelig. Vi snakker vel ikke om en kollega i full gips som hadde livsnødvendig medisin på kontoret Anonymkode: 6dc55...5da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå