AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Jobber på sykehjem og savner så inderlig å bruke neglelakk. Er naturligvis lite poeng i å lakke neglene dagen før èn fridag, også måtte fjerne de igjen. Noen som vet? Er der en viss type lakk man kan bruke eller noe? Anonymkode: 234e6...3bd
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Var derfor jeg sluttet innen helse. Og dem forbaskede håndvasken hele tiden kombinert med antibac gjorde hendene mine tørre og crispy, følte jeg fikk skikkelig mannfolkhender Anonymkode: ed157...c4e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Var derfor jeg sluttet innen helse. Og dem forbaskede håndvasken hele tiden kombinert med antibac gjorde hendene mine tørre og crispy, følte jeg fikk skikkelig mannfolkhender Anonymkode: ed157...c4e Jeg er litt heldig, hendene ser flotte ut og er myke etter 10 år fortsatt, men neglene... 😢 Anonymkode: 234e6...3bd
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Nei. Neglelakk er ikke lov å bruke av en grunn, det er en hygiene årsak ikke fordi noen er redd det skal være støtene. Neglene skal være korte, og uten lakk. Dette er jo tilnærmet allmenn kunnskap.. Anonymkode: 355cb...f83 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Det er lite kvalitetsforskning på hygiene og neglelakk, og det er vel derfor det ikke tillates i Norge og de andre nordiske landene, fordi det ikke er avklart. Det er litt som med øredobber. Det er usikkert om det er bedre at de sitter på hele tiden, eller om det er så bra at de blir tatt av og på, av og på. Du må nok flytte til et annet land, eller som noen andre nevnte, finne en annen jobb, dessverre. Anonymkode: 1f295...bc4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai De kan jo være velstelt uten neglelakk? Anonymkode: 5ae60...3d5 3
neon_sun Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Kommer ann på hvor du jobber også da, jeg har brukt neglelakk hele min karriere som sykepleier, og på jobb har mange av kollegaene mine satt på negler. Jeg jobber innen psykiatrien. Så kom over til oss, så kan du ha pene negler 😁😁 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai neon_sun skrev (7 timer siden): Kommer ann på hvor du jobber også da, jeg har brukt neglelakk hele min karriere som sykepleier, og på jobb har mange av kollegaene mine satt på negler. Jeg jobber innen psykiatrien. Så kom over til oss, så kan du ha pene negler 😁😁 Falske negler er jo ikke pent Anonymkode: 862be...f68 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni #10 Skrevet 4. juni neon_sun skrev (På 29.5.2025 den 23.25): Kommer ann på hvor du jobber også da, jeg har brukt neglelakk hele min karriere som sykepleier, og på jobb har mange av kollegaene mine satt på negler. Jeg jobber innen psykiatrien. Så kom over til oss, så kan du ha pene negler 😁😁 Hehe, ja jeg vurderer faktisk psykiatrien. 😜 Anonymkode: 234e6...3bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå