Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Man lever kun én gang, så hvorfor skulle jeg bruke så mye som en kalori i hverdagen på dette? Jeg legger knapt merke til om noen farger håret blått.

Anonymkode: b7e86...3db

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 23.11):

Dame som er ren i tøyet, men har kun 1 jeans, 1 myk helt ok pen bukse og 1 mer slaskete myk bukse,  5 forskjellige t skjorter (som man aldri ser fordi hun stort sett bruker en ullgenser over - har 2 å bytte på, sommer som vinter fordi hun  blir kald av å sitte rolig i 20 grader inne). 

Blir dere lei av å se henne i det samme??....er det ønskelig at hun har en garderobe som gjør henne "fin å se på"?

Anonymkode: 5a44b...8de

Først må vi slå fast om jeg faktisk ville lagt merke til det. Hvis det er en dame som jeg er forelsket i så vil jeg si at jeg aldri blir lei av å se henne i det samme. Hun kan jo like gjerne gå rundt naken. (helst) 😛 Men har hun ingen pene klær? Hva gjør man hvis man drar ut å spiser på en fin restaurant feks? Eller blir invitert i bryllup? Eller lignende ting. Da syntes jeg det kan være greit å være nogenlunde pyntet. Til spesielle anledninger. Hadde hun da dukket opp i bare jeans og 1 av de 5 forskjellige t-skjortene,men jeg selv har pyntet meg og har på dress, da ville jeg nok syntes det var litt rart. Set & setting er viktig her føler jeg. Selv så går jeg rundt i en slaskete bukse hele året. Så fort jeg går inn døren så har jeg på meg det hvis jeg vet at jeg bare skal være hjemme. Komfortabelt,men ser nok ikke så bra ut.

Endret av Rosa Gnom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...