Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vil gjerne høre erfaringer fra prøvere som har hatt eller mistenker endometritt! 

Jeg har PCOS og har prøvd å bli gravid i 5 år, med uteblitt eggløsning som problemet. Ingen hormoner har gitt respons, og livsstilsendring og 20 kg ned i vekt hadde heller ingen effekt. Ble mirakuløst gravid en gang men mistet ganske fort. Nå har jeg eggløsning med Gonal F hurra! Men sliter med tynn slimhinne. 

Når jeg undersøkte grunner til tynn slimhinne kom jeg over kronisk endometritt - og jeg har alle symptomene pluss har hatt infeksjon tidligere som kan utløse det. Gynekologen min er borte og jeg er midt i et prøveforsøk nå, så jeg sendte melding til fastlegen og fikk faktisk to ukers antibiotikakur! Men jeg begynte med den en dag etter eggløsning, så det spørs om jeg har rukket å få god nok effekt før implantasjonsvinduet. (Hvis jeg har infeksjon da!)

Overrasket over at jeg fikk behandling uten noen undersøkelse eller biopsi, men lettet over å kunne være litt føre var! Har sett at i USA gir de det noen steder til alle som går igjennom IVF i tilfelle lavgradig betennelse eller dårlige forhold i livmoren.

har dere hørt om dette? Noen som har fått det påvist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...