Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har oftere gode drømmer enn dårlige, og selv når jeg har mareritt så foretrekker jeg det nesten fremfor det som skjer i det våkne livet, da det er mye mer interessant. I det siste har jeg følt meg utrolig ensom, og i natt drømte jeg om en mann som jeg møtte for lenge siden, og som jeg hadde en umiddelbar gjensidig kontakt med, det bare "klikket" fra første møte. Det viste seg at det ikke skulle bli "oss", men den forbindelsen har alltid vært der og kommer nok alltid til å være der, selv om jeg ikke har sett han på flere tiår nå.
Så i går natt drømte jeg at vi var på samme sted, husker ikke hva som skjedde eller hva vi gjorde, men når vi skulle skilles så ga vi hverandre en klem, og i den klemmen kjente jeg den sterke forbindelsen som var der, og i dag har jeg følt meg mindre ensom :) 

Hvilke drømmer har du, og hvordan får de deg til å føle deg? Er drømmelivet ditt mer spennende eller mer kjedelig enn "virkeligheten"?

Anonymkode: b3554...4e4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1843222-tr%C3%B8stende-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så random drømmer. Med har alltid drømt mye. Og er god på å huske store deler av drømmene. Gleder meg litt hver natt til å drømme. Har av og til lucide drømmer, da pleier jeg alltid å bare fly rundt omkring. Har nesten aldri mareritt, og hvis jeg har det så klarer jeg å vekke meg selv før det blir for intenst(slet mye med mareritt som barn, men det løste seg etter jeg lærte meg den teknikken). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...