AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Noen som har byttet helt beite jobbmessig? Jeg føler meg helt ferdig i yrket jeg er utdannet til, men klarer ikke å se for meg selv i noe annet heller. Jeg har ikke muligheten til å ta mer skole, så nå er jeg egentlig avhengig av å bare søke interessante stillinger uten for mange formelle krav, og håpe jeg kan vokse og utvikle meg i en bedrift. Noen som har gått denne veien og vil dele erfaring? Anonymkode: 35d26...6d3
test1e Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai (endret) Hvorfor har du ikke mulighet til å ta mer utdanning? Med dagens muligheter med studier på deltid/nett burde da det være mulig Jeg valgte etter noen år i mitt første yrke å hoppe av. Jeg gikk tilbake til på skolebenken hvor jeg tok en kort utdannelse på fulltid i nytt fag, fikk jobb, har tatt flere runder med videreutdanning på deltid og nett i faget. Jeg hadde garantert ikke vært der jeg er nå om jeg ikke hadde gjort dette. Endret 27. mai av test1e
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai test1e skrev (5 timer siden): Hvorfor har du ikke mulighet til å ta mer utdanning? Med dagens muligheter med studier på deltid/nett burde da det være mulig Jeg valgte etter noen år i mitt første yrke å hoppe av. Jeg gikk tilbake til på skolebenken hvor jeg tok en kort utdannelse på fulltid i nytt fag, fikk jobb, har tatt flere runder med videreutdanning på deltid og nett i faget. Jeg hadde garantert ikke vært der jeg er nå om jeg ikke hadde gjort dette. Hvilken retning tok du? Anonymkode: 1f252...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå