Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har byttet helt beite jobbmessig? Jeg føler meg helt ferdig i yrket jeg er utdannet til, men klarer ikke å se for meg selv i noe annet heller. Jeg har ikke muligheten til å ta mer skole, så nå er jeg egentlig avhengig av å bare søke interessante stillinger uten for mange formelle krav, og håpe jeg kan vokse og utvikle meg i en bedrift. Noen som har gått denne veien og vil dele erfaring? :)

Anonymkode: 35d26...6d3

Skrevet (endret)

Hvorfor har du ikke mulighet til å ta mer utdanning? Med dagens muligheter med studier på deltid/nett burde da det være mulig

Jeg valgte etter noen år i mitt første yrke å hoppe av. Jeg gikk tilbake til på skolebenken hvor jeg tok en kort utdannelse på fulltid i nytt fag, fikk jobb, har tatt flere runder med videreutdanning på deltid og nett i faget. Jeg hadde garantert ikke vært der jeg er nå om jeg ikke hadde gjort dette. 

Endret av test1e
AnonymBruker
Skrevet
test1e skrev (5 timer siden):

Hvorfor har du ikke mulighet til å ta mer utdanning? Med dagens muligheter med studier på deltid/nett burde da det være mulig

Jeg valgte etter noen år i mitt første yrke å hoppe av. Jeg gikk tilbake til på skolebenken hvor jeg tok en kort utdannelse på fulltid i nytt fag, fikk jobb, har tatt flere runder med videreutdanning på deltid og nett i faget. Jeg hadde garantert ikke vært der jeg er nå om jeg ikke hadde gjort dette. 

Hvilken retning tok du?

Anonymkode: 1f252...46d

Skrevet

Data/IT - som jeg har jobbet med siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...