Gå til innhold

Benno cd-søyle i brunsort

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Hvis det ikke finnes på ett ikea-varehus (og de har stoppet å produsere i den farven), kan de sende f eks fra oslo til trondheim da? Hvis de har på furuset f eks?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Om det fortsatt finnes noen i den fargen så skal det være mulig for deg å bestille det.

Men hvis de har sluttet å produsere den fargen så hadde jeg ikke vært for optimistisk. Jeg prøvde tidligere i høst å få tak i benno hylle i bøkefarge, men den gikk ut av produksjon i sommer (de har nå en som heter det samme, men fargen er litt annerledes). Jeg fikk da vite at de solgte ut alt på supertilbud i alle varehusene i landet i løpet av sommerferien og at ikke det var noen igjen. Så skulle tro at det gjelder andre farger av benno også, hvis den fargen også er gått ut av produksjon.

Gjest Gjest_Chihiro_*
Skrevet

Jeg har to ganger opplevd at "min" Ikea ikke hadde det jeg skulle ha (fordi det var utgått vare), mens andre ikea-varehus hadde varen. Da har jeg fått beskjed om at varehusene ikke sender varer seg imellom, man må selv kontakte Ikeas kundeservice-telefon, og så kan de sende det fra Sverige. Den ene gangen skulle jeg ha 2 sofatrekk, det kostet 190 kr å sende. Den andre gangen skulle vi ha veggstellebord, da ville portoen blitt like mye som prisen, så det droppet vi.

En cd-hylle blir nok skrekkelig dyr å sende, vil jeg tro. Men ring Ikea-telefonen og hør med dem, de er veldig hjelpsomme.

Ikeas kundesenter

Skrevet

Har også fått den beskjeden ja, at selv om de har tusenvis på lager feks i Bergen så sender de ikke til Oslo selv om både Slependen og Furuset er tomme...

Gjest Gjest
Skrevet

Benno søylene er ofte til salgs på Finn og qxl. Og akurat den fargen har jeg nylig sett annonsert. CDsøyler blir sjelden særlig stygge av å stå i noens stue en stund. Ligger på 100-lappen som oftest.

Skrevet

De har dem i Sverige, der kommer de ikke til å gå ut. Det fikk jeg ihvertfall beskjed om da jeg spurte svenske IKEA om Billy i brunsort, og de seriene følger vel hverandre siden de kan settes sammen.

Gjest Tanita
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de plutselig kutta ut brunsort...

Ikke særlig til service på Ikea, men det er jo ikke akkurat det de er kjent for heller. ;)

Ja, får vel prøve å lete litt på finn.no istedet da.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke særlig til service på Ikea, men det er jo ikke akkurat det de er kjent for heller. ;)

Jeg synes alltid jeg har fått bra sevice på IKEA. Det er aldri et problem å bytte noe, og om jeg har mistet deler så har jeg alltid fått nytt. (Ofte gratis!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...