AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #1 Skrevet 26. mai 2025 Passer denne til bryllup? I sommer Vil gjerne ha mørk kjole. Trives ikke i lyse kjoler Anonymkode: 673fa...a3f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #3 Skrevet 26. mai 2025 BeeKind skrev (9 minutter siden): Kommer ikke noe bilde? Anonymkode: 673fa...a3f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #4 Skrevet 26. mai 2025 BeeKind skrev (9 minutter siden): Kommer ikke noe bilde? Kom nå 😉 Anonymkode: 673fa...a3f
Maleficenta Skrevet 26. mai 2025 #5 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Passer denne til bryllup? I sommer Vil gjerne ha mørk kjole. Trives ikke i lyse kjoler Anonymkode: 673fa...a3f Jeg tenker ja
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #7 Skrevet 26. mai 2025 Ja. Bruk gjerne lyst tilbehør. Anonymkode: 0db42...c71
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #8 Skrevet 26. mai 2025 Da blir det den. Jeg synes den var fin 😉 Anonymkode: 673fa...a3f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #9 Skrevet 26. mai 2025 Vil ha en kjole som kan brukes ellers også og ikke bare i bryllup. Og da passer denne 😉 Anonymkode: 673fa...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #10 Skrevet 26. mai 2025 Sort kjole i sommerbryllup? Det er rart. Sort i bryllup er uansett rart, men ekstra rart på sommeren. Hva er dresskoden? Er veldig laidback kjole. Og for kort for enkelte dresskoder. Anonymkode: d9b7d...c96 1 10
Maleficenta Skrevet 26. mai 2025 #11 Skrevet 26. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sort kjole i sommerbryllup? Det er rart. Sort i bryllup er uansett rart, men ekstra rart på sommeren. Hva er dresskoden? Er veldig laidback kjole. Og for kort for enkelte dresskoder. Anonymkode: d9b7d...c96 Den var da sommerlig i stoffet likevel. Med litt lysere tilbehør kan det der blir bra 1
BeeKind Skrevet 26. mai 2025 #12 Skrevet 26. mai 2025 Finnes den i mørk blå? Egentlig skal man unngå sort og hvitt i bryllup, og helst også rødt. Men mørk blå er innafor! tenker kjolen i seg selv er helt fin til bryllup, men sort er fy 🙊 eventuelt spør bruden om hun synes det er greit 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #13 Skrevet 26. mai 2025 BeeKind skrev (6 minutter siden): Finnes den i mørk blå? Egentlig skal man unngå sort og hvitt i bryllup, og helst også rødt. Men mørk blå er innafor! tenker kjolen i seg selv er helt fin til bryllup, men sort er fy 🙊 eventuelt spør bruden om hun synes det er greit Dette er gammeldags, men man skal ikke kunne forveksles med bruden og burde dermed også unngå hvit kjole. Anonymkode: 0db42...c71 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2025 #14 Skrevet 26. mai 2025 Du kan jo ikke bruke sort i bryllup..! Med mindre det står spesifikt i innbydelsen selvfølgelig, eller hvis beudeparet har gitt beskjed om at det er greit. Hvit, sort eller rød kjole skal unngås i bryllup. Synes for øvrig kjolen var litt hverdagslig, med mindre det er et låve-bryllup eller noe - da kunne muligens kjolen ha fungert om den var mørkeblå istdenfor sort. Jeg hadde prøvd å finne noe litt mer pyntet. Anonymkode: 017e5...b80 2 2
Maleficenta Skrevet 27. mai 2025 #15 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan jo ikke bruke sort i bryllup..! Med mindre det står spesifikt i innbydelsen selvfølgelig, eller hvis beudeparet har gitt beskjed om at det er greit. Hvit, sort eller rød kjole skal unngås i bryllup. Synes for øvrig kjolen var litt hverdagslig, med mindre det er et låve-bryllup eller noe - da kunne muligens kjolen ha fungert om den var mørkeblå istdenfor sort. Jeg hadde prøvd å finne noe litt mer pyntet. Anonymkode: 017e5...b80 Slutt å vær full av shit. Det der stemmer ikke at man ikke kan ha rødt i bryllup og svart går fint om hun har tilbehør i andre farger. Syns nesten bryllup burde vært avskaffet når bruder skal få lov å være så bridezilla at de har rett til å diktere fargen på gjestene sine klær 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #16 Skrevet 27. mai 2025 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Slutt å vær full av shit. Det der stemmer ikke at man ikke kan ha rødt i bryllup og svart går fint om hun har tilbehør i andre farger. Syns nesten bryllup burde vært avskaffet når bruder skal få lov å være så bridezilla at de har rett til å diktere fargen på gjestene sine klær Det er jo bare vanlig skikk og bruk å unngå å gå i sørgeklær i bryllup. Anonymkode: d9b7d...c96 5 1 5
NoaideBiehtar Skrevet 27. mai 2025 #17 Skrevet 27. mai 2025 Jeg syns den var veldig hverdagslig. Syns også det er litt rart råd å spørre bruden, med mindre det er streng kleskode. Jeg hadde syntes det var veldig rart å skulle ta stilling til hva gjestene mine skal ha på seg. Folk er voksne og må bestemme selv. Skal man liksom si nei, den er ikke fin nok? 🙈 Er man nære venner kan man spørre, men alle andre bør stole på seg selv eller råd fra andre...
NoaideBiehtar Skrevet 27. mai 2025 #18 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo bare vanlig skikk og bruk å unngå å gå i sørgeklær i bryllup. Anonymkode: d9b7d...c96 Sort er jo ikke sørgeklær i 2025. Vi er ikke en amerikansk film. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #19 Skrevet 27. mai 2025 Har ikke noe imot sort kjole i bryllup, men den bør ha litt mer wow-faktor. Den kjolen der kunne jeg brukt en vanlig mandag på min vanlige statlige kontorjobb. For lite pyntet. Anonymkode: ac46c...e03 3 1
Supersmurf Skrevet 27. mai 2025 #20 Skrevet 27. mai 2025 Kjolen var absolutt fin, den passer til sommerfest og det til hverdags. Jeg syns ikke at den passer til bryllup.. Du må finne noe litt mer elegant! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå