AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Passer denne til bryllup? I sommer Vil gjerne ha mørk kjole. Trives ikke i lyse kjoler Anonymkode: 673fa...a3f
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai BeeKind skrev (9 minutter siden): Kommer ikke noe bilde? Anonymkode: 673fa...a3f
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai BeeKind skrev (9 minutter siden): Kommer ikke noe bilde? Kom nå 😉 Anonymkode: 673fa...a3f
Maleficenta Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Passer denne til bryllup? I sommer Vil gjerne ha mørk kjole. Trives ikke i lyse kjoler Anonymkode: 673fa...a3f Jeg tenker ja
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Ja. Bruk gjerne lyst tilbehør. Anonymkode: 0db42...c71
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai Da blir det den. Jeg synes den var fin 😉 Anonymkode: 673fa...a3f
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai Vil ha en kjole som kan brukes ellers også og ikke bare i bryllup. Og da passer denne 😉 Anonymkode: 673fa...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai Sort kjole i sommerbryllup? Det er rart. Sort i bryllup er uansett rart, men ekstra rart på sommeren. Hva er dresskoden? Er veldig laidback kjole. Og for kort for enkelte dresskoder. Anonymkode: d9b7d...c96 1 9
Maleficenta Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sort kjole i sommerbryllup? Det er rart. Sort i bryllup er uansett rart, men ekstra rart på sommeren. Hva er dresskoden? Er veldig laidback kjole. Og for kort for enkelte dresskoder. Anonymkode: d9b7d...c96 Den var da sommerlig i stoffet likevel. Med litt lysere tilbehør kan det der blir bra 1
BeeKind Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai Finnes den i mørk blå? Egentlig skal man unngå sort og hvitt i bryllup, og helst også rødt. Men mørk blå er innafor! tenker kjolen i seg selv er helt fin til bryllup, men sort er fy 🙊 eventuelt spør bruden om hun synes det er greit 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai BeeKind skrev (6 minutter siden): Finnes den i mørk blå? Egentlig skal man unngå sort og hvitt i bryllup, og helst også rødt. Men mørk blå er innafor! tenker kjolen i seg selv er helt fin til bryllup, men sort er fy 🙊 eventuelt spør bruden om hun synes det er greit Dette er gammeldags, men man skal ikke kunne forveksles med bruden og burde dermed også unngå hvit kjole. Anonymkode: 0db42...c71 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai Du kan jo ikke bruke sort i bryllup..! Med mindre det står spesifikt i innbydelsen selvfølgelig, eller hvis beudeparet har gitt beskjed om at det er greit. Hvit, sort eller rød kjole skal unngås i bryllup. Synes for øvrig kjolen var litt hverdagslig, med mindre det er et låve-bryllup eller noe - da kunne muligens kjolen ha fungert om den var mørkeblå istdenfor sort. Jeg hadde prøvd å finne noe litt mer pyntet. Anonymkode: 017e5...b80 2 2
Maleficenta Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan jo ikke bruke sort i bryllup..! Med mindre det står spesifikt i innbydelsen selvfølgelig, eller hvis beudeparet har gitt beskjed om at det er greit. Hvit, sort eller rød kjole skal unngås i bryllup. Synes for øvrig kjolen var litt hverdagslig, med mindre det er et låve-bryllup eller noe - da kunne muligens kjolen ha fungert om den var mørkeblå istdenfor sort. Jeg hadde prøvd å finne noe litt mer pyntet. Anonymkode: 017e5...b80 Slutt å vær full av shit. Det der stemmer ikke at man ikke kan ha rødt i bryllup og svart går fint om hun har tilbehør i andre farger. Syns nesten bryllup burde vært avskaffet når bruder skal få lov å være så bridezilla at de har rett til å diktere fargen på gjestene sine klær 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #16 Skrevet 27. mai Maleficenta skrev (2 minutter siden): Slutt å vær full av shit. Det der stemmer ikke at man ikke kan ha rødt i bryllup og svart går fint om hun har tilbehør i andre farger. Syns nesten bryllup burde vært avskaffet når bruder skal få lov å være så bridezilla at de har rett til å diktere fargen på gjestene sine klær Det er jo bare vanlig skikk og bruk å unngå å gå i sørgeklær i bryllup. Anonymkode: d9b7d...c96 5 1 5
NoaideBiehtar Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai Jeg syns den var veldig hverdagslig. Syns også det er litt rart råd å spørre bruden, med mindre det er streng kleskode. Jeg hadde syntes det var veldig rart å skulle ta stilling til hva gjestene mine skal ha på seg. Folk er voksne og må bestemme selv. Skal man liksom si nei, den er ikke fin nok? 🙈 Er man nære venner kan man spørre, men alle andre bør stole på seg selv eller råd fra andre...
NoaideBiehtar Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo bare vanlig skikk og bruk å unngå å gå i sørgeklær i bryllup. Anonymkode: d9b7d...c96 Sort er jo ikke sørgeklær i 2025. Vi er ikke en amerikansk film. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai Har ikke noe imot sort kjole i bryllup, men den bør ha litt mer wow-faktor. Den kjolen der kunne jeg brukt en vanlig mandag på min vanlige statlige kontorjobb. For lite pyntet. Anonymkode: ac46c...e03 3 1
Supersmurf Skrevet 27. mai #20 Skrevet 27. mai Kjolen var absolutt fin, den passer til sommerfest og det til hverdags. Jeg syns ikke at den passer til bryllup.. Du må finne noe litt mer elegant! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå