Gå til innhold

Kjole bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Passer denne til bryllup? I sommer 

Vil gjerne ha mørk kjole. Trives ikke i lyse kjoler 

Anonymkode: 673fa...a3f

Skrevet

Kommer ikke noe bilde?

AnonymBruker
Skrevet
BeeKind skrev (9 minutter siden):

Kommer ikke noe bilde?

Screenshot_20250526_221859_Chrome.jpg

AnonymBruker
Skrevet
BeeKind skrev (9 minutter siden):

Kommer ikke noe bilde?

Kom nå 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Passer denne til bryllup? I sommer 

Vil gjerne ha mørk kjole. Trives ikke i lyse kjoler 

Jeg tenker ja

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Bruk gjerne lyst tilbehør.

Anonymkode: 0db42...c71

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det den. Jeg synes den var fin 😉

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha en kjole som kan brukes ellers også og ikke bare i bryllup. Og da passer denne 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sort kjole i sommerbryllup? Det er rart. Sort i bryllup er uansett rart, men ekstra rart på sommeren. 

Hva er dresskoden? Er veldig laidback kjole. Og for kort for enkelte dresskoder. 

Anonymkode: d9b7d...c96

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sort kjole i sommerbryllup? Det er rart. Sort i bryllup er uansett rart, men ekstra rart på sommeren. 

Hva er dresskoden? Er veldig laidback kjole. Og for kort for enkelte dresskoder. 

Den var da sommerlig i stoffet likevel. Med litt lysere tilbehør kan det der blir bra

• Liker 1
Skrevet

Finnes den i mørk blå? Egentlig skal man unngå sort og hvitt i bryllup, og helst også rødt. Men mørk blå er innafor! 
tenker kjolen i seg selv er helt fin til bryllup, men sort er fy 🙊 eventuelt spør bruden om hun synes det er greit

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
BeeKind skrev (6 minutter siden):

Finnes den i mørk blå? Egentlig skal man unngå sort og hvitt i bryllup, og helst også rødt. Men mørk blå er innafor! 
tenker kjolen i seg selv er helt fin til bryllup, men sort er fy 🙊 eventuelt spør bruden om hun synes det er greit

Dette er gammeldags, men man skal ikke kunne forveksles med bruden og burde dermed også unngå hvit kjole.

Anonymkode: 0db42...c71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke bruke sort i bryllup..! Med mindre det står spesifikt i innbydelsen selvfølgelig, eller hvis beudeparet har gitt beskjed om at det er greit. Hvit, sort eller rød kjole skal unngås i bryllup. 

Synes for øvrig kjolen var litt hverdagslig, med mindre det er et låve-bryllup eller noe - da kunne muligens kjolen ha fungert om den var mørkeblå istdenfor sort. Jeg hadde prøvd å finne noe litt mer pyntet.

Anonymkode: 017e5...b80

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du kan jo ikke bruke sort i bryllup..! Med mindre det står spesifikt i innbydelsen selvfølgelig, eller hvis beudeparet har gitt beskjed om at det er greit. Hvit, sort eller rød kjole skal unngås i bryllup. 

Synes for øvrig kjolen var litt hverdagslig, med mindre det er et låve-bryllup eller noe - da kunne muligens kjolen ha fungert om den var mørkeblå istdenfor sort. Jeg hadde prøvd å finne noe litt mer pyntet.

Anonymkode: 017e5...b80

Slutt å vær full av shit. Det der stemmer ikke at man ikke kan ha rødt i bryllup og svart går fint om hun har tilbehør i andre farger.

Syns nesten bryllup burde vært avskaffet når bruder skal få lov å være så bridezilla at de har rett til å diktere fargen på gjestene sine klær

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Slutt å vær full av shit. Det der stemmer ikke at man ikke kan ha rødt i bryllup og svart går fint om hun har tilbehør i andre farger.

Syns nesten bryllup burde vært avskaffet når bruder skal få lov å være så bridezilla at de har rett til å diktere fargen på gjestene sine klær

Det er jo bare vanlig skikk og bruk å unngå å gå i sørgeklær i bryllup. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg syns den var veldig hverdagslig. 

Syns også det er litt rart råd å spørre bruden, med mindre det er streng kleskode. Jeg hadde syntes det var veldig rart å skulle ta stilling til hva gjestene mine skal ha på seg. Folk er voksne og må bestemme selv. Skal man liksom si nei, den er ikke fin nok? 🙈 

Er man nære venner kan man spørre, men alle andre bør stole på seg selv eller råd fra andre... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo bare vanlig skikk og bruk å unngå å gå i sørgeklær i bryllup. 

Sort er jo ikke sørgeklær i 2025. Vi er ikke en amerikansk film. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe imot sort kjole i bryllup, men den bør ha litt mer wow-faktor. Den kjolen der kunne jeg brukt en vanlig mandag på min vanlige statlige kontorjobb. For lite pyntet. 

Anonymkode: ac46c...e03

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjolen var absolutt fin, den passer til sommerfest og det til hverdags. Jeg syns ikke at den passer til bryllup..  Du må finne noe litt mer elegant! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...