AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Hei jeg begynte å få dagpenger i feb 2023. I feb 2025 ble dagpengene forlenget til mai 2025. Etter det kunne ikke nav hjelpe meg mer. Jeg ble tilbud om et jobbsøker kurs som jeg takket nei til fordi jeg fikk praksis plass hos en bekjent men uten lønn. Jeg logget inn på nav i dag bare for å sjekke noe men plutselig ser jeg at det står at jeg fortsatt kan sende inn meldekortet. Jeg skjønner ikke helt. Når jeg ikke er registrert som arbeidssøker lenger, hvorfor skal jeg sende inn meldekortet da? Hvorfor skal nav betale meg da? Anonymkode: 4aaa8...ef9
AnonymBruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei jeg begynte å få dagpenger i feb 2023. I feb 2025 ble dagpengene forlenget til mai 2025. Etter det kunne ikke nav hjelpe meg mer. Jeg ble tilbud om et jobbsøker kurs som jeg takket nei til fordi jeg fikk praksis plass hos en bekjent men uten lønn. Jeg logget inn på nav i dag bare for å sjekke noe men plutselig ser jeg at det står at jeg fortsatt kan sende inn meldekortet. Jeg skjønner ikke helt. Når jeg ikke er registrert som arbeidssøker lenger, hvorfor skal jeg sende inn meldekortet da? Hvorfor skal nav betale meg da? Anonymkode: 4aaa8...ef9 Ring Nav i morgen og spør, kjedelig hvis du sender inn, får penger og senere må betale tilbake, hvis det er feil. Ring du, så slipper du å gruble. Anonymkode: a25d0...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ring Nav i morgen og spør, kjedelig hvis du sender inn, får penger og senere må betale tilbake, hvis det er feil. Ring du, så slipper du å gruble. Anonymkode: a25d0...c2b Hmm Anonymkode: 4aaa8...ef9
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Du tjener vel fortsatt ikke penger, kun praksis uten lønn? Da er du arbeidsledig på tiltak. Du vil veldig ha en inntekt? Anonymkode: 8ce71...d78 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tjener vel fortsatt ikke penger, kun praksis uten lønn? Da er du arbeidsledig på tiltak. Du vil veldig ha en inntekt? Anonymkode: 8ce71...d78 Meldekortet spør ikke etter om man har tjent penger, men om man har jobbet. Jeg ville kontaktet NAV i dette tilfellet. Bedre å avvente svar før man sender inn noe man risikerer er et feilrapportert meldekort. Anonymkode: 0da2c...434
AnonymBruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Du kan fortsatt være registrert som arbeidssøker, og dra nytte av NAVs tilbud, selv om du ikke mottar dagpenger. Får du praksisplasser din godkjent som tiltak, kan du også få tiltaksplaner. Anonymkode: 46506...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #7 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du kan fortsatt være registrert som arbeidssøker, og dra nytte av NAVs tilbud, selv om du ikke mottar dagpenger. Får du praksisplasser din godkjent som tiltak, kan du også få tiltaksplaner. Anonymkode: 46506...2f9 Sendte meldekortet i går. Og har fått pengene på konto i dag. Og jeg ser at datoen ble endret til 26.mai...der det står sist bekreftet Ts Anonymkode: 4aaa8...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå