AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Skrevet 26. mai Vært på 5 dates, har hatt sex på de to siste datene.Jeg tror ikke det kan bli noe kjærlighetsforhold mellom oss. Men ønsker sex med han. Kan det oppstå følelser på sikt eller burde jeg fortelle han nå at vi kan treffes for sex men ikke noe annet? Hvordan legge dette frem? Anonymkode: 8963e...234
Maleficenta Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vært på 5 dates, har hatt sex på de to siste datene.Jeg tror ikke det kan bli noe kjærlighetsforhold mellom oss. Men ønsker sex med han. Kan det oppstå følelser på sikt eller burde jeg fortelle han nå at vi kan treffes for sex men ikke noe annet? Hvordan legge dette frem? Anonymkode: 8963e...234 Bare si det rett frem 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Er ikke dette alle menns drøm da? Anonymkode: 91027...173 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #4 Skrevet 26. mai Maleficenta skrev (7 minutter siden): Bare si det rett frem Ja det enkle er ofte det beste, er ikke noe vits å overkomplisere ting. Anonymkode: 6568f...443 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #5 Skrevet 26. mai Motbydelig å holde på sånn hvis du er over 25. Vokser dere aldri opp? Hilsen mann Anonymkode: 681b2...fba 2 1
HMK Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Da åpner du munnen din og så sier du " Jeg er ikke ute etter noe seriøst. Kun sex og hyggelig samvær." 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai Jeg er kåt på deg, men tviler på at det blir noe mer. Sex eller ingenting. 99% av menn vil si ja , selv om de ønsker noe mer. Anonymkode: e93cb...eac 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai #8 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vært på 5 dates, har hatt sex på de to siste datene.Jeg tror ikke det kan bli noe kjærlighetsforhold mellom oss. Men ønsker sex med han. Kan det oppstå følelser på sikt eller burde jeg fortelle han nå at vi kan treffes for sex men ikke noe annet? Hvordan legge dette frem? Anonymkode: 8963e...234 Med ord? Bruk munn eller send han en melding. Anonymkode: 27e11...c47
AnonymBruker Skrevet 26. mai #9 Skrevet 26. mai At du gjerne vil fortsette å treffe han, men ikke er ute etter er forhold, kanskje. Det viktigste er kanskje ikke hva eller hvordan du sier det, men at du faktisk gjør det så han kan ta stilling til om han ønsker det samme. Finnes ikke noe verre enn folk som seiler under falskt flagg Anonymkode: d9477...849 1 1
Maleficenta Skrevet 26. mai #10 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Motbydelig å holde på sånn hvis du er over 25. Vokser dere aldri opp? Hilsen mann Anonymkode: 681b2...fba Har du aldri holdt på sånn?
Mardina Skrevet 26. mai #11 Skrevet 26. mai Er det ikke bare å si det som det er da? Hva er poenget med å gå rundt grøten? 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Motbydelig å holde på sånn hvis du er over 25. Vokser dere aldri opp? Hilsen mann Anonymkode: 681b2...fba 0/10 Anonymkode: 6568f...443 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai "Jeg ønsker deg bare for sex" Anonymkode: 8f349...5a3
Krist1an Skrevet 26. mai #14 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke dette alle menns drøm da? Anonymkode: 91027...173 Ikke alle. 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #15 Skrevet 26. mai Krist1an skrev (5 minutter siden): Ikke alle. Hvorfor ikke? Anonymkode: 8963e...234
Krist1an Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor ikke? Anonymkode: 8963e...234 Jeg er på søken etter noe mer enn bare sex. Jeg ønsker en dame å dele livet med, sex er bare en liten del av det jeg søker. En større del er å ha noen å snakke med, noen du kan stole på, noen å oppleve med, noen å elske og være glad i, noen du ønsker å være der for når de har det tøft og noen som er der for deg når du trenger det. Så som sagt, mange hadde nok vært glad og fornøyd med kun sex, men ikke alle. 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai #17 Skrevet 27. mai Krist1an skrev (5 timer siden): Ikke alle. Henger meg på her Anonymkode: c6cf4...2c2 2
Ulvings Skrevet 27. mai #18 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Henger meg på her Anonymkode: c6cf4...2c2 Jeg og.
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai Du sier det rett ut. Enten er han enig, eller så går han videre på søken etter en kjæreste. Dere bør bruke beskyttelse og ta en prat rundt det å møte andre. For noen er det en fordel å ha en person å ha sex med mens de leter.. Anonymkode: 67f55...e33 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #20 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Du sier det rett ut. Enten er han enig, eller så går han videre på søken etter en kjæreste. Dere bør bruke beskyttelse og ta en prat rundt det å møte andre. For noen er det en fordel å ha en person å ha sex med mens de leter.. Anonymkode: 67f55...e33 Dette. Anonymkode: 90554...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå